Sport.pl pyta: Widział Pan na pewno wypadek Lewisa. Jak to wyglądało z Pana perspektywy? Robert Kubica: Jak wypadek, w którym samochód uderza w opony.
Blog > Komentarze do wpisu

Raikkonen vs Schumacher

Fin wziął się poważnie do roboty, żeby jego ponowny debiut w F1 nie wyglądał jak ten Schumachera, po którym chyba wszyscy czuliśmy niedosyt i wysnuwaliśmy ostateczne wizje, że F1 i jej techniczny rozwój zbyt szybkie są by jednostki ludzkie w postaci pilotów byli w stanie za nimi nadążyć. A może Schumacher po prostu zbyt długo zwlekał z powrotem, może trafił na sezon, kiedy jednak wciąż bolidy zbyt mocno różniły się od tych, którymi podążał po kolejne zwycięstwa i tytuły.

Dziś Raikkonen chce udowodnić, że nawet nie będąc w najsilniejszym teamie świata może wrócić na szczyt. Zastanawiające, czy uda mu się to w zgrai Red Bulli, McLarenów i Ferrari, czy uda mu się rywalizować z Alonso, Hamiltonem, Vettelem, Buttonem. Bo o starcia z Schumacherem jestem spokojny. 

Czy może zbyt pochopnie oceniam wyniki dzisiejszych testów?

wtorek, 07 lutego 2012, bartosz.raj

TrackBack
TrackBack URL wpisu:
Komentarze
2012/02/07 14:38:31
Ja bym zaczekał do czasu, aż potestuje większa liczba kierowców, w tym Grosjean.
-
2012/02/07 14:54:58
Wyniki testów zawsze ocenia się pochopnie, tak więc nie ma zmartwienia.
-
2012/02/07 15:02:42
Sam fakt, że w ogóle próbujemy je oceniać już jest pomyłką. But it's fun ^^
-
2012/02/07 15:03:35
BTW Schumi na torze.
-
2012/02/07 17:11:58
Słyszę, że już po pierwszej sesji w Jerez. Na węch stwierdzam, że Kimas skończył na pierwszym miejscu przed bolidem Force India (te pachną curry)
-
2012/02/07 17:20:05
Jedna rzecz na razie niestety zgodna z moimi przewidywaniami - Williams z trudem goni Caterhama. Ale zaczekam do końca tygodnia, jak inne zestawy kierowców pojadą.
-
2012/02/07 17:23:13
Ja bym się jeszcze pokusił o stwierdzenie, że Lotus jest tam gdzie był, IMO ciut albo i na remis z FI.
-
2012/02/07 17:26:58
*ciut przed
-
2012/02/07 17:27:41
W każdym razie niecierpliwie czekamy na kolejnych kierowców, żeby na bazie niepewnych danych snuć śmiało teorie na temat pierwszego wyścigu:-)
-
2012/02/07 17:27:56
Yup :D
-
Gość: lukarch, staticline55138.toya.net.pl
2012/02/07 17:47:24
Tajemnica dziury RB8 wyjaśniona:
@tedkravitz
Just spoke to A Newey, post box slot is primarily for cooling: driver and other parts. He denies it gives RB8 any aero benefit.
-
Gość: lukarch, staticline55138.toya.net.pl
2012/02/07 17:48:27
.... oczywiście jeśli można mu wierzyć ... ;-)
-
2012/02/07 18:00:34
Pierwsze uwagi ponoć takie, że Kimi w zakręcie płynnie, a Webber z Buttonem podczas hamowania wyjątkowo stabilni. Kurna, przypominają się testy w 2008 - Tarun Sanomat pisał - najbardziej imponujące w czasie hamowania jest BMW Roberta Kubicy.
-
2012/02/07 18:24:06
Wg Autosportu: "He also claimed that the hole in the step section of the nose is for driver cooling"
-
Gość: lukarch, staticline55138.toya.net.pl
2012/02/07 18:38:39
Ciekawe jak taką .... przewiewną pannę nazwie Seb ...
-
2012/02/07 18:42:29
Fani nazwali ją już Ugly Betty
-
2012/02/07 18:43:46
Jak mu dobrze dmuchnie...
-
Gość: lukarch, staticline55138.toya.net.pl
2012/02/07 19:07:01
@cyclops, I kto tu ma sokole oko ;-)
-
Gość: dandem5, afsp150.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/07 19:29:56
W sumie to Mikołaj S. mógłby siedząc w Jerez podzielić się wrażeniami na temat nowych bolidów, rozwiązań etc.... Wrzucenie samych zdjęc + zestawienie czasów jest dość
"suche". Jak już się aspiruje do miana najpoważniejszego dziennikarza F1 w Polsce to do czegoś to zobowiązuje:-)
-
2012/02/07 19:34:17
Daj mu dychnąć, on tez jednak cierpi ;-P
-
2012/02/07 19:41:04
Czas na Teorię Spiskową: przy Jakim Bolidzie go przyłapano?:-D
-
2012/02/07 19:46:15
Przy Volkswagenie rozwożącym wino należącym do pewnego mieszkańca Myślenic? Zgadłem? Dostanę cukierka?
-
2012/02/07 19:47:57
Weź se z piwnicy:-)
-
2012/02/07 19:55:22
Swoją drogą nie zdziwię się jak Falcon zaraz napisze, że mamy nie wyciągać pochopnych wniosków, podobnie jak z choinka na tle flagi Ferrari :P
-
2012/02/07 20:37:24
Dobra, przyznać się, kto trolluje Falcona tym zdjęciem?:-)
-
2012/02/07 20:39:22
Wasn't me. Ja to od Falcona z komentów wyciągnąłem już.
-
2012/02/07 20:56:33
A ja tam w ogóle nie komentuję - niestety zostało nam jeszcze w mordę podejrzanych.
-
2012/02/07 20:59:14
Giuseppe i jego skuter :D
-
Gość: Rafal M, abbg206.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/07 21:50:39
Gdyby nie totalnie pesymistyczny wydżwięk ostatnich artykułów Sokoła (pesymistyczny typu: "jeszcze nie wszystko stracone" odnosnie powrotu [w oryginale "nie przesądzone"]) to rzekłbym , że na fotce w tle pilnuje by mechanicy Massy dobrze ustawili bolid Robertowi :)

Raikonen, dośc szybko wykręcił ten czas - nie jestem od analizy, nie zerknalem w dane odnosnie planu dzisieszych testow ale to PR też, aczkolwiek chu.. samochodem i PR owego czasu (lepszy niż rok temu) nie da się zrobic. Poza tym jak zwykle nie ma się czym podniecać czasami (choć strona z czasami testów jest u mnie od lat jako jedna z glownych w przeglądarce)
-
2012/02/07 22:45:55
Nie da się? A wybryki Saubera w poszukiwaniu sponsorów pamięta?
-
2012/02/07 23:00:59
Kimi jeździł szybko, żeby mu wywietrzało:-)
-
Gość: lukarch, staticline55138.toya.net.pl
2012/02/07 23:21:56
... no wszak "dmuchanego nosa" a'la RB8 nie ma ...
-
2012/02/07 23:30:13
A potem będzie mówił, że on nic nie pił, to ta Rexona tak trąci wódzią.
-
2012/02/07 23:46:01
No ba, dezodorant na alkoholu.
-
2012/02/08 10:43:26
For teh lolz. imageshack.us/photo/my-images/337/beztytuuxzc.jpg/

Orest Lenczyk do Ferrari!
-
2012/02/08 10:49:59
A Kimi wczoraj chyba poświętował powrót, bo dzień zaczął od zaliczenia pobocza i dostarczenia roboty mechanikom.
-
2012/02/08 11:30:49
Się zaczęło : "Interesting, speaking to Lotus, just how galvanised the team is behind Kimi Raikkonen. He's really winning them over."

Ło Jezu, ryly!

/Zazdrosna jestem, nic psiakostka nie poradzę./
-
2012/02/08 11:58:45
Nie wiem, jakoś mi to zwisa.
-
2012/02/08 12:13:36
To jest bardzo dojrzała postawa Velvet, niestety nie wszyscy sobie taką wypracowali. :P
-
2012/02/08 12:21:16
Nie dojrzała, ja bym powiedziała że raczej zmęczona :-)
-
Gość: Rafal M, doj8.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/08 16:26:34
Gospodarz przewidzial dzisiejsze czasy:) vide tytul notki - wczoraj Kimi dzis Schumi
-
Gość: dandem5, afss69.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/08 17:47:16
W tym sezonie mam wrażenie, że mniej jest chorób wieku dzicięcego, testują że hej:-)
-
2012/02/08 18:20:02
W sumie liczył ktoś czerwone flagi od wczoraj?
-
2012/02/08 18:26:24
Wczoraj były dwie. Dzisiaj dwie załatwił Kimster, a potem to nic nie śledziłem na bieżąco.
-
Gość: dandem5, afss69.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/08 18:50:05
+ 1 dzisaj dla Pereza bodajze
-
2012/02/08 19:05:25
BTW Siedmiokrotnego dzisiaj nie ma co brać poważnie, gonił na dyfuzorze. Mam natomiast wrażenie, jakby opony dodawały czadu.
-
2012/02/09 14:02:29
Przy dzisiejszych wynikach testów to już w ogóle nic nie wiadomo.
-
2012/02/09 14:32:35
Hmm... nie powiem, że nic. Nieco śmielej można zasugerować, że jednak Lotus postępy zrobił. Jakie? Się zobaczy. MGP ignorujemy bo jeździ z EBD.
-
2012/02/09 15:15:16
Po pierwszym wyścigu też nie będziemy mądrzejsi. Taki urok tego sportu.
-
2012/02/09 15:20:05
Po wyścigu to już jednak trochę tak, bo tam wszyscy będą mieli jednocześnie ten sam cel.
-
2012/02/09 18:55:15
Po pierwszym wyścigu usłyszymy, że z właściwą oceną to musimy poczekać, aż cyrk wróci do Europy. Tradycja.
-
2012/02/09 19:07:21
No ba, do pierwszego wielkiego upgrade'u circa Barcelony wszyscy będą się usprawiedliwiać :D
-
2012/02/09 19:16:38
HRT to i do Singapuru będzie czekać na wielki upgrade:-)
-
2012/02/09 20:02:38
Ludzie, HRT nie będzie miało żadnego "wielkiego upgrade" w tym sezonie. W przyszłym też raczej nie.
-
2012/02/09 20:21:40
Ale szybkie są te nowe bestie, rekordy zeszłego sezonu to tylko wspomnienie.
-
2012/02/09 21:26:39
-
Gość: dandem5, afsq237.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/09 22:36:47
Jak tak dalej pójdzie z nowym bolidem pojawią się w Melbourne,
E20 śmiele sobie poczyna....
SF przeniesie zasoby na 2013, wszak z F2012 już są niezadowoleni:-)
-
2012/02/10 11:09:30
Pogłoski o śmierci Ferrari okazały się przedwczesne. Już słyszę donośny jęk zawodu z Myślenic.
-
2012/02/10 11:11:58
Ah i wiadomość dnia: Trulli nie narzeka na wspomaganie kierownicy xD
-
2012/02/10 11:49:58
Na razie główną stałą testów jest porównywalny poziom Caterhama i Williamsa. Występów Wielkiego Giedo nie liczymy.
-
2012/02/10 11:56:17
No to Tony będzie miał swój midfield. Ciekaw jestem pojednyku FI z Lotusem. Groszek vs. Hulk xD
-
Gość: cho-bot, 46.204.101.53.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
2012/02/10 16:15:28
To już w idzieliście?

Roberto Chinchero @RobChinchero

too much speculation about Robert return. I'm confident, but nobody knows when he'll test again. I bet summer 2012.

Po sokołowym " powrót nie jest jeszcze przekreślony" - zawsze trochę optymizmu się przyda.
-
Gość: dandem5, afsq237.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/10 16:55:16
Termin równie prawdopodobny jak kazdy inny. Sokołowi naleza sie bęcki za podawanie sprzecznych informacji( z jedynie ostrego trenimgu i odbudowy masy miesniowej do powrót nie jest jeszcze przekreslony)
-
2012/02/10 18:19:46
Grojean - "The car is easy to drive and predictable at every stage. Especially in fast corners. Even when you go out times over the limit, it is easy to recapture. I can trust this car, so I can play with him." Dodatkowo padok też pozytywnie o E20.

Skórkowańcy! A nuż widelec im się udało? :))
-
2012/02/10 18:43:45
Winiarz przekonał dzieci neostrady, że Kubica czyta jego bloga. Oh my fucking goodness... *wali czołem w umywalkę*
-
2012/02/10 20:12:02
No way! Hahahaha.
-
2012/02/10 20:12:40
Pewnie czyta przygotowując się na zlot wampirów w Savonie:-)
-
2012/02/10 20:17:48
Gościu jest normalnie Tonym sezonu 2012.
-
Gość: lukarch, staticline55138.toya.net.pl
2012/02/10 20:25:39
... trollowanie jest jednak czasem zabawne ...
-
Gość: lukarch, staticline55138.toya.net.pl
2012/02/10 20:29:45
"mały ołówek" LOL
-
2012/02/10 20:38:40
Przyznać się, kto jest Mike'iem bez małego ołówka :D? Muszę pogratulować mu master trollingu :D
-
Gość: lukarch, staticline55138.toya.net.pl
2012/02/10 20:40:02
@cyclops, jam Ci jedynie Twym skromnym padawanem
-
Gość: lukarch, staticline55138.toya.net.pl
2012/02/10 20:43:59
Ale to nie ja żeby nie było jedynie motyw małego ołówka zachwycił mnie co nie miara
-
Gość: lukarch, staticline55138.toya.net.pl
2012/02/10 20:45:43
@cyclops, czemu się już u niego nie logujesz ?
-
2012/02/10 20:47:17
bo mi zaczęła menda prywatnego bloga spamować.
-
2012/02/10 20:48:29
Nom, pojechałeś szeroko mężu ;-D
-
Gość: lukarch, staticline55138.toya.net.pl
2012/02/10 20:48:52
Kiedy on ma na to czas przy takiej częstotliwości kasowania ?
-
2012/02/10 20:49:50
No teraz ferie w szkołach to ma dużo czasu :)
-
2012/02/10 20:50:33
Hahah Mike zaczął moderować komentarze. KO.
-
Gość: lukarch, staticline55138.toya.net.pl
2012/02/10 20:50:51
BUUUUU :((
-
2012/02/10 20:52:05
Swoją drogą, dlaczego mi wiadomości dla Kliki kasował to ja nie wiem :(
-
2012/02/10 20:54:28
Moderacja może go załatwić.
-
2012/02/10 20:55:30
Yup. Trolls 1, Winiarz 0.
-
2012/02/10 20:56:46
A najśmieszniejsze będzie to, że komentarze nadal będą się pojawiać tylko już same "poprawne politycznie" :)
-
Gość: lukarch, staticline55138.toya.net.pl
2012/02/10 21:07:50
... najśmieszniejsze to może nie ... raczej śmiesznie już nie będzie .... co najwyżej nieco totalitarnie ...
-
2012/02/10 21:40:01
Podobno po sieci chodzi kopia faktury wystawionej przez Williamsa Wenezuelczykom. Na 30 mln funtów. A Witek głupich 6 milionów euro nie potrafi uzbierać.
-
2012/02/10 22:06:53
Komenty tam teraz stały się trzy razy bardziej zabawne :-D Nieskrępowany napływ uwielbienia dla najlepszego funfla Kubicy bez przerywników.
-
2012/02/10 22:26:33
Nie szkoda czasu na to TWA?
-
2012/02/10 22:36:16
TWA?
-
2012/02/10 22:37:24
Masz rację, to jest Adoracja tylko w jedną stronę:-)
-
2012/02/10 22:38:49
raczej trudno nazwać towarzystwem jednego człowieka i jego własne komentarze :D
-
2012/02/10 22:49:43
Może jest z bratem:-)
-
Gość: lukarch, staticline55138.toya.net.pl
2012/02/10 22:51:30
Po prostu robi swojemu ego dobrze, a to chyba nie adoracja ...
-
2012/02/10 23:21:45
też acja.
-
Gość: lukarch, staticline55138.toya.net.pl
2012/02/11 18:35:09
-
2012/02/11 21:25:58
a propos powyższego, wieść gminna rzecze, że Charlie orzekł wydechy Ferki i Maka legalnymi.
-
2012/02/12 11:31:09
Ehm, Charlie w zeszłym sezonie uznał za legalny dopiero co zbanowany myk Lotusa, chłopaki się napracowali tylko po to, żeby pocałować FIA w...klamkę.
-
2012/02/12 11:39:43
Gdzieś ostatnio czytałem, że chłopcy z Ferki solidnie się napracowali przed wizytą Charliego.
-
Gość: dandem5, eai105.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/12 11:46:37
Sokoł wspominał że chłopaki uwijali sie jak w ukropie żeby zdążyc z poprawkami "wydechu" na inspekcję. FIA "płocha i niestała jest" więc nie cieszyłbym się na miejscu zespołow, może za tydzień w Barcelonie okaże się że to co legalne było już nie jest
-
2012/02/12 11:47:50
Zmiany nastrojów FIA przypadkowe nie są, tak samo jak nieprzypadkowe są dość głośne wywiady z ludźmi Williamsa przy okazji badania legalności tego i owego.
-
2012/02/13 13:29:37
Sie zastanawiam, czy na widok faktury Williamsa Tony nie podwyższył stawki Witoldowi. W każdym razie chłopak ciągle zbiera.
-
Gość: dandem5, bpb125.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/13 16:59:46
Płacących kierowców po "wycieku" f-ry ogarnął blady strach:-)
-
2012/02/13 19:39:26
Giermaziak ma testować we wrześniu na Monzie. Nie powiedział tylko jeszcze u kogo.
-
2012/02/13 19:57:45
Zgadnijmy, co to będzie oznaczać, jeżeli to będzie tam, gdzie myślimy:-D
(beret!)
-
2012/02/13 20:03:21
pierwszy Polak w HRT :D?
-
2012/02/13 21:19:42
Przestań, nie moglibyśmy się z nich wtedy nabijać.
-
2012/02/13 21:26:30
Nie no, szczerze mówiąc, to nie widzę ich nawet na gridzie kiedy Kuba zagości w F1 już jako race driver :D Sami zrobią nam psikusa i się zawiną.

A tak serio to mam jeden typ: Sauber.
-
2012/02/14 00:04:10
Jak patrzę na ploty u Cieślickiego...
...to mi się nawet śmiać już nie chce.
-
2012/02/14 06:55:16
Fajny film wczoraj widziałem:
www.youtube.com/watch?v=-Dkys6csRws
Tylko nie pokazujcie go dostawcy:-)
-
2012/02/14 08:24:49
Old. Dostawca już to pokazywał i oczywiście uznał za dowód, że Robert testował w śniegu po pachy :)
-
2012/02/14 09:44:45
www.autosport.com/news/report.php/id/97505

No proszę. A jednak to nie jest "taki Robert, tylko że lepszy". O naszym rodzynku mówiono odwrotnie, że to on wyciąga to co najlepsze z Renault, natomiast Kimi jest dzieckiem specjalnej troski, które daje z siebie wszystko dopiero przy odpowiednim traktowaniu.
-
2012/02/14 10:21:34
Cóż, czasem uważne śledzenie dostawcy ma jak widać plusy.
-
2012/02/14 15:45:56
Dostawcy mnożą się w zastraszającym tempie - na twitterze jest jeden gostek, co w grudniu pisał, że znajomy dziennikarz/Giuseppe twierdzi, że Kubica w drugiej połowie sezonu może jeździć piątkowe sesje u Ferrari, a teraz pisze, że znajomy dziennikarz/Giuseppe twierdzi, że Kubica opłaci sobie w końcówce sezonu sesje u Saubera.
-
2012/02/14 15:47:51
Lol. Show me :D
-
Gość: dandem5, eah72.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/14 15:53:24
Oświećcie mnie, co ten film miał udowodnić? ( u Dostawcy) Że można testować zimą?
@chobot
To już chyba wczoraj u Cieślickiego było, no wiesz jako że Sauber ma powiązania z SF to jasne że Kubek może się tam pojawić "piątkowo", a że Peter Sauber to urodzony dżentelmen to wcale nie za kasę lecz za darmo. Poziom absurdu przekracza moją zdolność rozumienia.
-
2012/02/14 16:01:25
Właśnie tak, że skoro da się jeździć tym, to mogą być testy bolidem F1 :D Hilarious :D

I na nic tłumaczenia, że taki fun-ride jakimś single-seaterem ni jak się ma do testów bolidem, a w takich warunkach nie idzie "przetestować" absolutnie niczego, już nie mówiąc o aktualnych możliwościach kierowcy. Z urojeniami nie wygrasz.
-
2012/02/14 16:02:58
Meżu-ale-nie-mój, naści - URLtwitter.com/#!/RobertKubica_F1
-
2012/02/14 16:08:46
jako że mamy WalęDrinki to mogę być mężem wszystkich kobiet :D
-
Gość: dandem5, eah72.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/14 16:16:47
@cyclops
Uważaj w domu na wałek, patelnię tudzież inny "kobiecy" atrybut:-)
-
2012/02/14 16:19:55
etam, największym zagrożeniem i tak są Obcasy Śmierci
-
2012/02/14 17:45:21
Obcasy Śmierci

Niebieskie?
-
Gość: lukarch, staticline55138.toya.net.pl
2012/02/14 17:51:40
@ bartoszcze , przede wszystkim - aksamitne , of course
-
Gość: cho-bot, 46.204.101.180.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
2012/02/14 18:07:45
10-centymetrowe.
-
2012/02/14 19:28:08
Ja i cho-bot włożymy seksowne szpilki i pójdziemy na imprezę a mąż za karę posiedzi w piwnicy i przemyśli swoje postępowanie ;-P
-
2012/02/14 20:14:36
Cyclops, to co, impra w piwnicy?:-)
-
Gość: lukarch, staticline55138.toya.net.pl
2012/02/14 20:27:34
-
2012/02/14 21:06:49
@bartoszcze
Czy ja gdzieś napisałam, że w towarzystwie? ;-P

@lukarch
A wystarczyło zapytać choćby pierwszego z brzegu fana F1. Tylko jeden człowiek zarabia na tym cyrku - Bernie.
-
2012/02/14 21:18:22
*męża już dawno w piniwcy nie ma, został tylko przebrany Tony który za karę musi dyskutować z dostawcą wina. Mąż poszedł na imprezę ze studentkami wydziału filologicznego :P*
-
2012/02/14 21:23:41
Jak on taki zorientowany byznesman, to może by mu jakiś klub Ekstraklasy sprzedać?
-
2012/02/14 21:38:46
Niech wejdzie w spółkę z prezesem Wojciechowskim, od razu zredefiniuje pojęcie ryzykownej inwestycji ;)
-
Gość: dandem5, afrs199.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/15 10:22:12
Jak nie urok to przemarsz wojsk..., jeśli taka sama pogoda we Włoszech to Dostawca znowu będzie słyszał głosy..., wszak warunki idealne do testowania:-)
-
2012/02/15 11:14:52
Sanek turboodrzutowych na pewno :D
-
Gość: dandem5, afrs199.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/15 11:44:53
@cyclops
A Ty bez "po filologiczego kaca"?Bez obcasa Żony w głowie:-)?
-
Gość: dandem5, afrs199.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/15 11:46:49
Ciekawe czy Berni wierzy w to co mówi?
www.autosport.com/news/report.php/id/97527
-
2012/02/15 11:48:07
Bo imprezować, to trzeba umieć :P

A Bernie niejednokrotnie udowodnił, że money speaks.
-
2012/02/15 14:58:26
@dandem5

Ależ oczywiście, że Bernie święcie wierzy w to co mówi. W sekundzie w której to mówi, bo nikt nie wie w co będzie wierzył pięć minut później.


A mąż nie zna dnia ani godziny ;-P
-
2012/02/15 17:23:13
4.bp.blogspot.com/-Cq0H60fvkz4/Tzuj3UnlIFI/AAAAAAAAAFk/MocBDo2tHl0/s640/my.jpg

Specjalnie dla małżonki :* Zadziwiająco próba napisania, że to żenujący fake kończy się odrzuceniem komentarza przez dostawcę wina :D
-
Gość: dandem5, afrs199.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/15 17:26:36
Zapomniałwś dodać że już w 2012 jest planowany ten skład, wg info autora:-)
Pirelli podało mieszanki"
GP Australii : miękka i pośrednia
GP Malezji: pośrenia i twarda
GP Chin: miękka i pośrednia
-
Gość: lukarch, staticline55138.toya.net.pl
2012/02/15 19:43:57
@cyclops, nie tylko Ty nie przechodzisz moderacji :-(
-
2012/02/15 21:23:12
Widzę, że dwa plotkarskie blogi wzięły się za łby - zabawne ale bardzo cliche.
-
2012/02/15 21:53:53
huh?
-
Gość: Grubby, proxy-san-pl.3.pl
2012/02/15 22:13:17
W ostatnim czasie w racjonalny sposób zostałem mocno doinformowany w temacie Roberta, niestety na dzień dzisiejszy nie mogę powiedzieć nic więcej po za to co napisałem - obiecałem to pewnej osobie i słowa dotrzymam. Jednakże mogę zapewnić z całą stanowczością, iż możemy być pewni coraz to większej dawki pozytywnych informacji odnośnie powrotu Roberta do rywalizacji w F1.
Apeluję również do niedowiarków, którzy już zwątpili w powrót Polaka. Zrozumiała jest dla mnie frustracja spowodowana brakiem informacji, ale to nie powód aby Roberta posądzać o lekceważenie kibiców. Musimy zrozumieć, że Formuła 1 w całej swej prostocie jest w rzeczywistości niezwykle skomplikowana. Zawiłości kontraktowe są dla nas "laików" w tym temacie trudne do zrozumienia, więc tym bardziej nie oceniajmy kogoś jeśli nie znamy prawdziwej przyczyny takiego, a nie innego zachowania.
Zapewniam tylko, że my kibice Roberta Kubicy możemy spać spokojnie bo czas jego wielkiego powrotu nadchodzi.
-
2012/02/15 22:15:26
Nie no, kolega Mike dostawca wina samo swoje istnienie zawdzięcza urażonej du... po przygodach u Cieślickiego i wrzuty na MC są tam na porządku dziennym. Myślałem, że małżonka coś nowego odkryła.
-
2012/02/15 22:43:11
@Grubby

Zostaniesz adminem naszego plotkarskiego bloga, którego nie chce nam się założyć bo jesteśmy zbyt leniwi.
-
2012/02/16 00:32:48
@Grubby
To cytat, czy spotkałeś na nartach fryzjera żony Morelliego?:-)
-
Gość: dandem5, afst240.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/16 06:45:18
@bartoszcze
No co Ty? To musi być Mike
-
2012/02/16 08:53:21
@dandem
I masz grzech, bo musiałem pójść sprawdzić:-)
-
2012/02/16 11:39:07
Bóg zapłać Grubby. Dobre i to. Pamiętając Twoje dawne posty - wierzę Ci. :)
-
Gość: lukarch, staticline55138.toya.net.pl
2012/02/16 12:06:52
Czyżby brzydota nosa SF miała zostać pobita ?
i.imgur.com/BwxpO.png
-
2012/02/16 12:18:46
Ni wiem czemu ale pierwsze moje skojarzenie to suvudu.com/files/2010/10/Megatron.jpg
-
Gość: Grubby, proxy-san-pl.3.pl
2012/02/16 13:58:33
Niestety cytat. Ale za to z Wieszcza.
Ale jak bym się już na te narty wybrał, to bym na pewno rzeczonego fryzjera spotkał i wtedy to... hoho!.. może bym nawet nie tylko adminem, ale i autorem większości komentarzy został ;)
Ten komentarz Majka spod ostatniej notki tak mnie urzekł i treścią i formą że nie mogłem po prostu się nim nie podzielić.
Nie po to światło by pod korcem stało!
-
Gość: Grubby, proxy-san-pl.3.pl
2012/02/16 14:01:28
-
2012/02/16 16:35:26
Dostawca jest już brandem. Czas zarobić na reklamach. Ten się śmieje kto się śmieje ostatni.
-
Gość: dandem5, 254-236-251-94.net.stream.pl
2012/02/16 16:50:56
@chobot
Daj nam opatrzność jaknajmniej takich "marek".
Ten W03 rzeczywiście z daleka jeszcze brzydszy niż F2012
-
Gość: dandem5, 254-236-251-94.net.stream.pl
2012/02/16 17:00:16
www.motorsport24.pl/Artykul.82+M5d550b0771b.0.html
Ci też niezadowoleni?
E20 zaczyna urastać do roli "faworytów"
HRT na pierwsze testy w Barcelonie nie zdąży, ciekawe czy to brak "zderzeniówki" czy całość w rozsypce?
-
2012/02/16 18:38:33
HRT ro już po oblaniu zderzeniówki właściwie nie miało szans zdążyć na drugie testy.
-
2012/02/16 19:20:51
Lepiej pooglądajcie sobie filmiki z testów niż zajmować się jakimś winiarzem.
www.youtube.com/watch?v=0Vj5FMK5_Mc&list=UU2u7x6mzETH6ZtUohDkvr-Q&index=1&feature=plcp
-
2012/02/17 00:11:31
Chodzą słuchy że Lewis znów jest z Nicole - ciekawe jak to tym razem wpłynie na jego jazdę heh. Zresztą menagera też ma nowego.
-
2012/02/17 00:42:25
@velvet, ale laskę starą (ino jakby nową) ;P
@donnie - tak trzymać, oglądałem wcześniejsze produkcje, przynajmniej czuć, że wisi coś w powietrzu

Dzisiaj był shakedown Merca W-03. Już wiadomo, dlaczego Brawn tak długo zwlekał z ujawnieniem nowego cacuszka. Zresztą... oceńcie sami: desmond.yfrog.com/Himg861/scaled.php?tn=0&server=861&filename=g7nmr.jpg&xsize=640&ysize=640
-
2012/02/17 01:21:19
O co zakład, że to i tak wygląda lepiej niż to co pokaże Merc? ;-P
-
2012/02/17 01:38:46
@velvetka - przegrałbym nie tylko z kretesem, ale i z kredensem :P

tutaj prawdziwe zdjątka:
www.maximum-attack.com/W03large.gif

porównanie z W-02
img15.hostingpics.net/pics/60829503v02.jpg

i kilka zamazanych prób dojścia, jak to wygląda
p.twimg.com/AlyFoAWCQAA7ELu.jpg

Na F1 Technical wątek spekulacji, na temat W-03 osiągnął makabryczną ilość 160 stron absurdu, dla zobrazowania wątek o W-02 przez cały sezon to coś ponad 200 stron, cały na temat R-31 (mocno napędzony FEE) to trochę ponad 100 stron postów. Kolesie z Deutschlandu potną się żyletkami, jak ich Wunder-Bolid znów dostanie w d... Urodą już nie grzeszy ;P Padalec jestem, ale nie życzę im sukcesu :D.
-
2012/02/17 09:56:29
@madly

Błogosławię wszystkiemu co spowoduje powrót siedmiokrotnego na zieloną trawkę i pokaże jak bardzo przeciętna jest britney. Ergo, niechaj W-03 gniotem będzie. Amen.
-
2012/02/17 11:05:50
Witek uzbierał :D Kolejarza Jarno żegnamy bez żalu :P
-
2012/02/17 11:14:33
www.f1fanatic.co.uk/2012/02/17/picture-mercedes-w03-spied-silverstone/ a tu nieco bardziej ostre foto Megatro... em Mercedesa
-
2012/02/17 11:41:25
Albo pałaszuj to ciastko albo schowaj na czarną godzinę. Jak bolid będzie gniotem, to jak Rosberg może dowieść swej przeciętności zawistniku?:P Przeciętności można dowieść tak jak Fisico tylko, mniemam.
-
2012/02/17 11:42:45
Mój Wituś!
-
Gość: lukarch, staticline55138.toya.net.pl
2012/02/17 11:46:06
A niech będzie, Twójci on ;-) Nikt się chyba z Tobą o niego kłócić nie będzie.
@cyclops, pocieszające, że nie tylko ja nie trawię Pięknego Nico ;-)
-
2012/02/17 11:54:46
@chobotka

IMO debeściaków poznaje się po tym, że potrafią, obrazowo mówiąc, jechać szybciej od swojego samochodu, wyciskać z niego 110 procent. Więc jak britney dostanie znowu średniaka i znowu średnio się pokaże, to będzie o czymś jednak świadczyło. W szybkim aucie i małpa szybko pojedzie (patrz podia Heidfelda i Pietrowa z początku zeszłego sezonu) ale tylko najlepsi potrafią w "takim sobie" wygrywać (Alonso - zawsze, Hamilton i Raikkonen w 2009, Kubek 2008).
-
2012/02/17 12:01:34
Ujmijmy to w ten sposób: dzięki rosyjskiej zrzutce, pożegnaliśmy Nieśmiertelnego Weterana i zrobi się miejsce dla kolejnego młodego i utalentowanego. W przyszłości.
-
2012/02/17 12:20:38
Oczywiście ja Cię bardzo dobrze rozumiem, jednak...Na początku mojego formułowego oglądactwa zawsze dziwiły mnie spotykane na forach takie właśnie poglądy fanów-weteranów, że o kierowcy, dopóki nie dostanie w łapy naprawdę topowego bolidu trudno wyrokować, w ten sposób odnosili się też do Kubka - i zawsze był przywodzony przykład Fisicelli. Z biegiem czasu coraz bardziej przychylam się do tamtych opinii i jak sobie popatrzę na parę Paluch-Kangur to...:P Oczywiście operuję uproszczeniami, jednak myślę, że właśnie w naprawdę topowym samochodzie, Heidfeld nie miałby nic do powiedzenia, a tak wygrywa w statystykach z Naszym. Fakt, że zawsze możesz przywołać parę Alonso-Massa dla przeciwwagi.:P
-
2012/02/17 12:30:04
Poza tym, on sprawia takie wrażenie em... poprawne. To co robi, robi dobrze ale nic poza tym. Nie ma błysku i Nico i nie mogę oprzeć się myśli, że to kolejny kierowca w okół napompowana bańkę pt. "wielki talent, tylko musi to pokazać". Wybacz, że to powiem, ale o Nicklausie H. mówiono dokładnie to samo i nawet fakt, że większość jego kolegów robiła duże kariery a on ni dudu piewców owego talentu nie przekonywał. Podtrzmuję nominację Nico do tytułu "Heidfelda 2012"
-
2012/02/17 12:33:21
*Fisichelli
-
2012/02/17 12:53:08
To jest chyba specyfika tego bloga, że bawimy się w typowanie średniego kierowcy zamiast zastanawiać się kto będzie najlepszy czy najgorszy ;-P
-
Gość: cho-bot, 46.205.65.202.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
2012/02/17 14:10:54
Się zastanawiam, ale kto będzie dziś najlepszy na stoku...
-
2012/02/18 14:45:37
Historycy-statystycy mają kupę zabawy odgrzebując, kiedy to ostatni raz nie było Włocha w stawce.
-
2012/02/18 14:48:42
Historycy-statystycy mają kupę zabawy odgrzebując, kiedy to ostatni raz nie było Włocha w stawce.
-
2012/02/18 14:56:38
#gupibloks
-
2012/02/18 15:39:41
Gdyż, albowiem jest to wielka tragedia. Normalnie śmieszy mnie ten płacz.
-
2012/02/18 16:08:50
Mogą kogoś zaadoptować. Kandydata mamy. :-P
-
2012/02/18 16:19:23
Ała, jaka pyszna anegdotka:-DD

Moje dziecko bawi się swoimi wyścigówkami (nie ma ich za wiele, ale wśród nich pseudo-Williamsa) i mówi, że wyścig wygrał Barrichello. No to mu podpowiadam, że Rubens już w tym sezonie nie jeździ, dziecko ciekawie pyta, kto go zastąpił. Z westchnieniem odpowiadam, że Bruno.
I na to dziecko po dwusekundowym namyśle:
- O, to znaczy że Robert Kubica wraca do Renault?
-
2012/02/18 17:57:27
A powiedziałeś dziecięciu, że tam teraz taki pan co lubi lody o smaku wódki jeździ?
-
2012/02/18 18:45:50
Pomimo przesłuchania ograniczyłem się do podania nazwiska:-)
-
2012/02/19 09:34:06
A za cztery tygodnie..
-
Gość: dandem5, afsq35.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/19 10:58:47
O tej porze już będą pierwsze koty za płoty...
-
2012/02/20 00:20:53
Fantastycznie zwizualizowana i opisana koncepcja Frotn Wing Passive F-duct.
videos.caranddriverthef1.com/video/d0a182df002s.html
-
2012/02/20 00:22:54
Oczywiście to teoria, domysł, nikt z teamów nie zdradzi, czy i jak używa tego typu technik.
-
2012/02/20 01:10:04
A tutaj śliczne zdjęcie, w jakim celu McL ma taki wystający kikut.
f1zoom.co.cc/?year=2012&race=jerez02091&img=89&full=1
f1zoom.co.cc/?year=2012&race=jerez02094&img=51&full=1

Tak się obchodzi przepisy. Rura wylotowa ma być prosta przez ostanie 10 cm i widoczna i nie może dmuchać na żadne elementy karoserii... Aczkolwiek FIA zostawiła sobie "furtkę intencyjną" i Charlie może z niej zawsze skorzystać.
-
2012/02/20 09:52:37
Newey wreszcie odkrył karty. Nowy bolid miał zaskoczyć i po rozczarowującym fake-RB8 na testach w Jarez w Barcelonie będą testowali real-RB8. Szpiegowskie zdjęcie:
a.yfrog.com/img877/9065/ffcpbj.jpg
-
2012/02/20 10:16:27
*zastanawia się czy mu przerwać, czy może on jednak lubi tam sam się bawić*
-
2012/02/20 12:48:19
Niech się ten sezon już zacznie.
-
Gość: dandem5, afrt95.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/20 17:32:36
Dobrze że nie zaczyna sie Bahrajnem bo różnie mogłoby być.
-
Gość: Rafal M, aazm1.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/21 00:22:00
@velvet - niektórzy rzekli by...:
niech ten sezon już się skończy ;)
-
2012/02/21 00:43:18
Żeby mógł się skończyć musi się najpierw zacząć ;-)
-
2012/02/21 08:37:28
niech ten sezon już się skończy

Są różne zboczenia, jedni zbierają znaczki, inni wsłuchują się w ewangelię wg dostawcy win.
-
2012/02/21 09:06:08
Księga 23, Przychodzi Flaviusz do św. Roberta?
-
2012/02/21 10:25:37
Mercedesowi fani dostają orgazmu na widok szkaradztwa W-03. Ci sami, którzy narzekali na brzydotę dziobaków, teraz pieją z zachwytu nad najbrzydszym (na wymioty zbiera się na widok tej paskudy) bolidem jak do tej pory. Merc ma szansę coś tam zawojować patrząc wizualnie na ten (po)twór. Zwłaszcza na szybkich torach mogą być groźni.
-
2012/02/21 10:30:53
Precz z terrorem piękna!

A w Williamsie stworzyli stanowisko kierowcy-mentora - buhahaha! Wurtz popracuje sobie nad Brunetem i jego koleżką.
-
2012/02/21 12:08:47
@cho-bot

Mogę się z tym zgodzić jeśli chodzi o ludzi ale nie o bolidy. Tu mam wyśrubowane estetyczne wymagania ;-P
-
2012/02/21 12:22:24
Strawisz brzydkiego faceta ale nie brzydki samochód?
-
2012/02/21 13:03:12
Moja matka mawia "Facet musi być tylko ciut ładniejszy od diabła" a ja się z nią zgadzam ;-P
-
Gość: dandem5, bpa23.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/21 13:54:42
Lotus już zakończył przygodę na dziś, "uszkodzone" podwozie jedzie do Enstone a oni czekają na pierwszą specyfikację tego elementu.
-
2012/02/21 14:23:16
Za to Brawn coś bręczy, na temat tego, że kaczych dziobów dało się uniknąć, ale część zespołów naciskała FIA na dopuszczenie takiego rozwiązania, żeby móc korzystać z nadwozia 2011 a sam pokazał dziobaka jakich mało...
-
Gość: Rafal M, abcf11.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/21 14:33:14
jak Ferrari LEGO Land
tak Mercedes to Struś Pędziwiatr z profilu
gdyby jeszcze był tak szybki jak jego kreskówkowy protoplasta...
-
Gość: dandem5, bpa23.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/21 14:56:57
W03 faktycznie jakby nieco zgrabniejszy o F2012, Saubera czy innych dziobaków, wierzch nosa nie jak pokład lotniskowca, tylko jakby bardziej "obły"
-
2012/02/21 15:05:07
O_O Ty chyba inny samochód widziałeś.
-
Gość: dandem5, bpa23.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/21 15:10:10
czemu? zdjęcia oglądałem na f1.com, nie mówię że jest cud urody, a jedynie zgrabniejszy od reszty( przy czym mam na myśli nos)
-
2012/02/21 20:16:46
Lotus to chyba zakończył przygodę na amen, jeśli chodzi o Barcelonę.
-
2012/02/21 20:31:08
Hmm, skoro nie będzie ich trzy dni, to będą je mogli wykorzystać później jak Merole?
-
2012/02/21 20:38:58
Yup. Mają prawo sobie strzelić 3 dni prywatnych testów. Em. Czy tylko ja węszę tutaj spisek?
-
2012/02/21 20:53:38
Za dużo czasu spędzasz w piwnicy z Tonym. Jaki spisek?
-
2012/02/21 20:57:51
@cyclops
Moje dziecko było dobrze poinformowane, kiedy mówiło o powrocie R.. do R..
-
2012/02/21 20:57:53
Otóż... Lotus stwierdził, że to byla "mała usterka nadwozia", nie podał jaka, nikt nic nie widział i w ogóle nie wiadomo o co chodzi. Potem stwierdzili, że się w sumie zwijają, bo nie opłaca się przywozić poprzedniej wersji E20, co jest ciut naciąganym wytłumaczeniem. Śmiem przypuszczać, że chcieli po prostu ugrać sobie prywatne testy.
-
2012/02/21 21:01:02
Ludzie już doszli do tego, że gdyby to była mała usterka to poprawiliby to na torze starym formułowym sposobem - taśmą klejącą ;-P Raczej podejrzewają coś większego, konkretnie tu - www.autosport.com/news/report.php/id/97620
-
2012/02/21 21:09:39
Ci to potrafią gdybać. Od "dziwnego" uczucia Groszka do zdiagnozowania problemu z mocowaniem silnika...
-
2012/02/21 21:12:53
Pobili cię w teoriach spiskowych znaczy?
-
2012/02/21 21:15:09
No wiesz, to jest wyższa klasa, ja tu tylko amator w gdybologii i wodolejstwie.
-
Gość: dandem5, bpa23.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/22 09:40:23
STR rozkraczona
-
2012/02/22 09:47:36
Przynajmniej ma koła.
-
2012/02/22 10:18:04
A silnik się trzyma na miejscu?
-
Gość: dandem5, bpa23.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/22 10:22:06
Z silnikami bywa różnie:-), a po Jerez pisałem że stosunkowo mała awaryjność i że Lotus w porównaniu do zeszłego roku "wymiata" jeśli chodzi o liczbę przejechanych okrążeń,a tu... niespodzianka
-
Gość: dandem5, bpa23.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/22 10:27:42
Vettel zaszalał 1.23.056
-
Gość: dandem5, bpa23.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/22 10:40:18
Hamilton jest wolniejszy od VET w 2 i 3 sektorze mniej więcej o 0,5s, pierwszy sektor na tym samym poziomie
-
2012/02/22 10:56:10
Idź mi w pyry z Vettelem. Kolejny sezon pod znakiem palucha i dostanę depresji.
-
Gość: dandem5, dwc214.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/22 11:10:19
Nie będziesz samotny w tym stanie, Żona Cię wspomoże i pół Piwnicy pewnie też:-), zawsze możemy zrobić sabotaż, obcas @velvet VET w szprychy:-)
-
2012/02/22 11:24:48
Ile ja bym dał za epicki pojedynek Jensona w McLarenowej piękności i Fernando w czerwonym dziobaku, do samego końca niczym Mika i Siedmiokrotny za starych dobrych czasów... EHh!
-
Gość: dandem5, dwc214.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/22 11:28:23
Mnie nic więcej do szczęścia nie trzeba jak powtórki emocji z sezonu 2010, niech będzie 4 czy pięciu kierowców z szansą na tytuł na 4 wyścigi przed końcem sezonu:-)
Byleby nie RBR kontra reszta świata z sekundą przewagi na okrązeniu
-
2012/02/22 13:40:22
Amen.
-
2012/02/22 14:11:38
Mąż-Aksamitny pojeździł sobie był ostatnio po Rosbergu Juniorze i okazuje się, że znalazł sprzymierzeńca w niezawodnym Marku Hughes...hehe, który dla odmiany sam udzielił wywiadu:

Let's start with Mercedes then. Nico Rosberg is one of the few drivers on the grid with a long-term contract safely deposited in the bank. Just how good is he?

MH: It's only a subjective feeling but I consider Nico to be good but not great. I think he is a 'par player', if you like. Deliver a winning car and he will deliver wins, but I don't see him transcending a car in the way that, for instance, Robert [Kubica] did for Renault - put Robert on a drivers' track like Monaco and suddenly he is on the front row with a mid-grid car. Nico could never do something like that. If a car's rightful place is seventh on the grid, he will put it seventh on the grid.


URLwww1.skysports.com/formula-1/news/1...Mark-Hughes-Q-A


-
2012/02/22 14:31:27
Stary, kochany Mark hehehe.
-
Gość: Grim Reaper, 194-31-35-57.softdesk.eu
2012/02/22 15:18:05
cyclops_pl klikasz z Poznania ? :D
-
Gość: dandem5, dwc214.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/22 15:26:11
@Grim
My wszyscy klikamy z piwnicY:-)
-
2012/02/22 16:05:42
@Grim Reaper

Zgadza się :)
-
Gość: lukarch, staticline55138.toya.net.pl
2012/02/22 16:54:11
@cho-bot, Ty to potrafisz humor poprawić .... :-)
-
Gość: dandem5, dwc214.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/22 17:30:51
Brawn tymczasem snuje wizje:
www.f1ultra.pl/index.php/wiadomosci-f1/129901-red-bull-na-celowniku-brawna.html
Długie przejazdy RBR i Maca na podobnym poziomie, ALO najlepszy swój czas wykręcił na super softach i tak tracąc do Pereza i HUL 0,5s.( tez supermiękka)
-
Gość: cho-bot, 178.180.5.129.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
2012/02/22 18:32:56
...czyli Britney na mistrzunia? Pamiętajcie kto pierwszy powiedział...:)

A oto dowcip Jakuba Gerbera na Facebooku sprzed dwóch dni:
Jakub Gerber Czesto we Wloszech kibice na rajdzie pytali RK: "-Kiedy bedzisz jezdzil w Ferrari ?" On odpowiadal: "- jak sobie kupie" Heheheh
-
Gość: dandem5, dwc214.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/22 18:41:52
dobre i w stylu RK
-
Gość: dandem5, dwc214.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/22 19:09:32
ROS mistrzem? Ni ma takiej możliwośći:-), sama podałaś link do wywiadu z Markiem.
-
2012/02/22 20:00:19
Jest taka możliwość ;-P
-
2012/02/22 20:22:32
Jeżeli Brawn powtórzy 2009, bo inaczej, to się nie da :)
-
2012/02/22 20:43:30
Jak powtórzy 2009, to jeszcze trzeba wziąć pod uwagę Siedmiojajecz.. Siedmiokrotnego.
-
2012/02/22 21:03:55
-
2012/02/22 21:12:28
Biało-czerwone to barwy Marlboro niezwyciężone!
Zaraz widać, że to RK, po charakterystycznym dla niego układzie linii powietrza wokół bolidu:-)
-
2012/02/22 21:30:12
Kiepsko zmodyfikowana fotka z testów pirelkowych w Abu Dhabi 2010 :P
-
2012/02/22 21:37:36
Następna fota wielkości znaczka pocztowego w czasach gdy byle telefonem można strzelić dobre zdjęcie? Że też ludzie to łykają jak młode pelikany.
-
2012/02/22 21:40:03
Pal sześć rozmiar foty, zdrowo myślący człowiek zauważy PIASEK PUSTYNNY za zakrętem :P
-
2012/02/22 21:43:44
Włochy pustynnieją:-P
-
2012/02/22 21:46:00
oczywiście nie musze mówić, że komentarze obnażajace ścieme nie dostają się "na wizję" :P
-
2012/02/22 21:46:28
Btw. za kierownicą siedzi Alonso heh.
-
2012/02/22 21:48:39
richardsf1.com/wp-content/uploads/2010/11/SebastianVettelwasupstagedbyMassa.jpg a oto i zakręt w którym zrobiono to zdjęcie ;) tyle że z wentylem w roli głównej
-
2012/02/22 22:02:14
Rzuciłem gawiedzi. Ciekawe czy zatwierdzi:-)
-
2012/02/22 22:02:55
Zapomnij, mi już 3 razy odrzucił.
-
2012/02/22 22:10:37
Bo Ty mu anonimowo podpadłeś, ale ja się podpisałem:-)
-
2012/02/22 22:12:30
Jak mogłem mu anonimowo podpaść :D? Poza tym Twojego komentarza też nie widzę mój drogi :P
-
Gość: lukarch, staticline55138.toya.net.pl
2012/02/22 22:24:04
Ale na co wy liczycie, chłop sam wie jaką ściemę wstawił i dowodu na swoje machloje nie umieści. W dodatku jest pewnie z siebie dumny jak cholera, że znalazł czerwony bolid z 2010 na Pirelkach i może swoim zmultiplikowanym jaźniom imponować. Przypadek kliniczny i tyle.
-
2012/02/22 22:26:20
I pomyśleć, że internet pozwala na funkcjonowanie takim zgniłkom. Jeszcze sobie głupol reklamy walnął na blogu licząc na jakiekolwiek zyski.
-
2012/02/22 22:34:20
Zadechnięcie jego bloga to kwestia czasu. Co Internet stworzył, Internet zniszczy.
-
2012/02/22 22:37:10
Jak widać swoją własną schizofrenią utrzymuje już ponad miesiąc to coś przy em... życiu? Nie wiem jak nazwać istnienie bloga gdzie 90% komentarzy pisze właściciel a reszta nie jest dopuszczana.
-
2012/02/22 22:41:02
A bo to on pierwszy? Zresztą teraz robi odwrót w rodzaju "Ja przecież nic nie twierdzę". Naprawdę myślał, że nikt nie będzie wiedział co to za fota?
-
2012/02/22 22:45:20
Ja w swojej bytności w sieci jeszcze z takim świrem się nie spotkałem.
-
2012/02/22 22:52:59
To masz kupę szczęścia.
-
2012/02/22 22:59:28
ah byłbym zapomniał [*] dla Ryśka. Niech mu ręce czyste będą po wsze czasy.
-
2012/02/22 23:22:29
Bartoszcze... cwaniaku ty :D Kłaniam się w pas :D permalink do posta to było mistrzowskie zagranie :D
-
2012/02/22 23:44:43
Niezłe :-)
-
2012/02/22 23:48:43
@bartoszcze

Btw, serio wlazł po linku na Twój blog? Namierzyłeś go może :D?
-
2012/02/22 23:49:33
Ja myślę, że możemy to podsumować:
www.youtube.com/watch?v=3Uj51b_P5bg
-
2012/02/22 23:51:30
Mógłbym wleźć w Google Analytics... ale mi się nie chce, mam od niego w tej chwili ponad 30 wejść.
-
2012/02/22 23:54:20
Bo ja na szybcika stworzyłem coś podobnego i też mu podlinkowałem, mam wejścia z Niemiec :D Napisałem mu też, że będzie takich blogów więcej, tak długo aż się podda i przestanie zatruwać internet swoją osobą.
-
2012/02/23 00:03:09
Hihihi, wyciął permalinki:-)
-
2012/02/23 00:14:26
btw. gdzie się wkleja kod google analytics :D?
-
2012/02/23 00:26:09
Na bloksie w polu na html, a tam gdzie Ty prowadzisz bloga to nie wiem:-)
BTW zajrzałem do statystyk GA - nie wpadł do mnie od Mike'a ani nikt z Włoch, ani nikt z Myślenic:-) (za to kupa luda z Poznania, ha!)
-
2012/02/23 00:32:08
To pewnie ja kilka razy :D No ja mam na bloggerze i robię wedle instrukcji i ciągle mam komunikat tracking code not installed. Zwykłe staty bloggerowe pokazują mi tylko wejścia moje własne i jedno z Dojczlandu
-
2012/02/23 08:02:24
Mike osłabł przez noc i stracił czujność, puścił już cztery komcie mówiące prawdę, choć wciąż nie z tym samym zdjęciem:-)
-
2012/02/23 09:54:43
pewnie mięknie i portki zrobily mu się ciężkie po tym jak zobaczył swoje "antyblogi" ;)
-
2012/02/23 13:40:09
Yay! Majkuś trafił na mojego bloga, jestem zasczycony :)
-
2012/02/23 13:51:44
Hahaha, Cyclops, Ty Mateuszu jeden :-D:-D
-
2012/02/23 14:06:30
"Jeśli zlikwiduje ten link ze swojej strony to się oczyści, jeśli pozostawi go to znaczy że to on stoi za tym blogiem i ksywą Cyclops"

logika godna mistrza :D
-
2012/02/23 14:13:09
btw. 14 odwiedzin z Myślenic, średnio 9:30 min na stronie ;d Mamy naszego bajkopisarza
-
2012/02/23 14:17:52
Ciekawe, co powie o mnie:-D
-
2012/02/23 14:20:54
Heh niezłe zajęcie sobie znaleźliście :P
-
2012/02/23 14:23:36
A taki time filler. Jak dobrze pójdzie to do Australli go wykończymy :P
-
2012/02/23 14:30:56
media.photobucket.com/image/massa%202010%20pirelli%20test/f1fanatics/MAS2.jpg
A prawa autorskie maja się jakoś do tego, ze umieścił go na swoim blogu ??
-
Gość: lukarch, staticline55138.toya.net.pl
2012/02/23 14:36:57
@cyclops, uważaj bo "master of hacking named Gin" dobierze Ci się do skóry .... LOL
-
2012/02/23 14:38:10
Dunno. Ewidentnie przypisuje autorstwo komuś kto autorem nie jest, więc pewnie jakiś paragraf złamał.
-
2012/02/23 14:49:35
Jeśli już, to tamten "wysyłający" je złamał, bo to "Włoch ze Scarperii" miałby być autorem.
-
2012/02/23 15:15:48
A że "Włoch ze Scarperii" nie istnieje to... ma ktoś może relanium?
-
Gość: cho-bot, 46.204.86.162.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
2012/02/23 15:26:56
A jak to jest z mamoną za reklamę na takich blogach - ktoś wie?
-
2012/02/23 15:33:36
jeśli chodzi o reklamy google ad sense, takie jak ma winiarz, to powiedzmy, że na tym nie zarobi. Kiedyś pracowałem w amatorskim serwisie który miał 13 tys zarejestrowanych użytkowników i 800-1500 tys. unikalnych odwiedziń dziennie. Zarabialiśmy niespełna 50 zł na miesiąc.
-
Gość: Grubby, proxy-san-pl.3.pl
2012/02/23 15:40:53
Ech, Wy Mateusze Niewierne.
Cyklops, Bartoszcze, dlaczego dyskredytujecie blog Majka i tym samym jesteście przeciwko powrotowi Roberta Kubicy do F1? Przecież Majk wielokrotnie udowadniał, że wszystko co pisze może i nie jest sprawdzone, ale to na pewno sama prawda.

I cytat z samego Majka lub jakiegoś jego apologety:
"Tak jak wyżej napisałem odnośnie podłożonego zepsutego jaja Maikowi. Chcę wierzyć że prawie wszystko na tym blogu to prawda - bo co mi innego zostało. Czytam również inne blogi. Na jednym z nich jest dwóch gości cyclops_pl i bartoszcze którzy cały czas piszą jakie to szczeniaki, głupki /tego nie piszą ale tak myślą/ tutaj u sprzedawcy wina piszą. Może to Oni bo czasami bardzo się jarają że napisali tutaj to czy tamto. I oczywiście wszyscy z tamtego bloga to bardzo elitarna grupa fachowców i znawców F1. Wśród nich był też w ubiegłym roku niejaki Sirkamill który był i pewnie dalej jest bardzo szanowany na tamtym blogu. W ubiegłym roku pisał on to samo co Mike tzn. że po Nowym Roku wszyscy się zaskoczą gdzie będzie jeździł Kubica, "czerwone berety pospadają z głów" czy coś podobnego. Kontekst -Robert w Ferrari. I wtedy ci fachowcy poszli jak w dym w te informacje i były tylko achy i ochy na blogu jakie to wspaniałe i pewne wieści. Przepraszam za długi wpis ale chciałem tylko pokazać moralność Kalego na tym przykładzie: Kali zabrać to dobrze, Kalemu zabrać źle."

I po lekturze tego komentarza mnie wreszcie olśniło!
Przecież to sirkamill jest Majkiem!!! :))))))
-
2012/02/23 16:04:29
... xD padłem. Pokażcie to Kamilowi :D
-
2012/02/23 16:12:13
Tymczasem wracając do F1, jako nam elitarnej grupie fachowców przystało

www.autosport.com/news/report.php/id/97640

Mogę już powiedzieć " a nie mówiłem "?
-
Gość: lukarch, staticline55138.toya.net.pl
2012/02/23 16:27:04
@Grubby, ROTFL
-
Gość: , 254-236-251-94.net.stream.pl
2012/02/23 17:39:48
@grubby
Teraz to już sirkamil się na pewno obrazi:-)
-
2012/02/23 17:44:49
@Grubby
Hahahaha, a to my z Cyclopsem już u Majka piszemy, czy nadal wszystkie nasze komcie są odrzucane?:-D

@cyclops
W sumie nie wiem, czy to dobry biznes, jeden dzień testów w extraterminie zamiast pełnej sesji... bardzo przewrotne.

@"jesteśmy elytarnymy fachowcamy"
Williams puścił Chlubę Wenezueli na oparach i supermiękkiej na uciechę sponsorom?
-
Gość: cho-bot, 46.204.86.162.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
2012/02/23 17:49:52
A mój Wituś ma podobno jakiegoś rosyjskiego petrochemicznego giganta za sponsora.
-
Gość: , 254-236-251-94.net.stream.pl
2012/02/23 17:50:51
@cyclops
Musisz uważać są na Ciebie paragrafy:-), właśnie wszedłem do Majka i padłem ze śmiechu.
Druga rzecz jednak jest czujny mój koment z wczesnego poranka odrzucił:-)
-
Gość: dandem5, 254-236-251-94.net.stream.pl
2012/02/23 17:51:44
Ostrzeżenie moje:-)
-
2012/02/23 17:53:00
@bartoszcze, ty mój wspólniku w czynieniu zła

Zważ, że to jeden dzień po tajniacku. Naprawdę nie chce mi się wierzyć, że samochód który spisywał się znakomicie w Jerez, zwłaszcza pod względem niezawodności miał wadę konstrukcyjną. Poza tym Lotus chyba będzie wnioskował o odrobienie wszystkich dni z Barcelony, ale wątpię, żeby reszta teamów się na to zgodziła, zyskaliby wtedy zbyt dużo.

Natomiast Maldonado = LOL.

Force India zaczyna mi wyglądać co raz mocniej. Nie spuszczajcie oka z Di Resty moi mili.

@cho-botka
o SIBUR mówisz?
-
Gość: dandem5, 254-236-251-94.net.stream.pl
2012/02/23 17:53:07
@chobot
A chusteczka jest żeby na wszelki wpadek zarzucić na główkę?
-
Gość: dandem5, 254-236-251-94.net.stream.pl
2012/02/23 18:03:03
-
Gość: dandem5, 254-236-251-94.net.stream.pl
2012/02/23 18:05:17
Idąc tokiem myślenia Majka wszycy bliscy RK towarzyszą mu we Włoszech, włącznie z Sokołem w zastępstwie którego artykuły pisze Pan Jacek i wszystko gra i trąbi....:-)
-
2012/02/23 18:08:58
@ dandem

a to nie są trochę popłuczyny sytuacji z GP Wielkiej Brytanii?
-
Gość: cho-bot, 46.204.86.162.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
2012/02/23 18:09:33
Dandem - musowo, tudzież sztuczna kosa koloru blond.
-
Gość: dandem5, 254-236-251-94.net.stream.pl
2012/02/23 18:16:36
@cyclops
Ja jeno cytuję, zapytaj Mr Big-a lub lepiej owych dziennikarzy:-)
-
2012/02/23 18:19:07
A najpiękniejsze jest, że gdyby Dostawca puścił komenty Cyclopsa już wczoraj wieczorem, mówiące to samo, co puścił dzisiaj, to całej zadymy by nie było:-)
(a ja nawet ostrzegłem go w komentarzu - po tym jak odrzucił pierwszy - że całość opiszę, wolał twardy być)
-
2012/02/23 18:20:52
Znaczy pije do tego, że mieliśmy już ten zakaz mapowania silnika co by dmuchał "off-trottle", skończyło się to zwycięstwem Ferrari, ale wszyscy mieli powiedziane, że od 2012 zakaz będzie obowiązywał bezwarunkowo. Skąd więc te niby przekręty Renault i Mercedesa. Liczyli, że nikt się nie połapie? Moim zdaniem nie ma sensacji i obaj producenci silników, jak i zespoły w te silniki wyposażone, byli gotowi na ów zakaz i nie będzie to dla nich zaskoczeniem czy jakaś katastrofą.
-
Gość: dandem5, 254-236-251-94.net.stream.pl
2012/02/23 18:22:03
@bartoszcze
Powiem szczerze, że boję się wariatów w związku z czym Majk mnie przeraża, dla każdego w miarę zdrowego człowieka są przecież jakieś granice konfabulacji, u niego nie dostrzegam nic takiego brrr
-
Gość: dandem5, 254-236-251-94.net.stream.pl
2012/02/23 18:23:41
Ja wiem do czego pijesz:-), być może to jest jedynie "kaczka dziennikarska"
-
2012/02/23 18:52:52
Widzę, że ubawu ciąg dalszy.
-
2012/02/23 19:01:08
Cóż, szturchanie Tony'ego w piwnicy się znudziło.
-
2012/02/23 19:21:24
Ja nikogo nie szturchałem, ja mam rączki tutaj.
-
2012/02/23 21:32:10
Zajrzałem do Joego i się ciężko wystraszyłem widząc, że do F1 wchodzi Tata - myśl o niskobudżetowym bolidzie wystarczająco ilustruje nam HRT. Ale na szczęście chodziło o Tata Communications i umowę dotyczącą łącz.
-
Gość: dandem5, dwi144.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/23 23:15:49
SF i RBR przekładaja finalną partię testów o dzień do przodu.
-
Gość: dandem5, dwi144.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/23 23:33:21
a Lotus dostaje zgodę na 1 dzień, tylko nie wiadomo gdzie i kiedy.
-
2012/02/23 23:52:33
Ponoć przed Barceloną 2 ale głowy nie dam.
-
Gość: narturo, 159-205-100-194.adsl.inetia.pl
2012/02/23 23:53:18
@bartoszcze
A czy Tata nie "przyleiło się" swojego czasu do Ferrari czy tylko mi się tak wydaje?
-
2012/02/24 00:07:10
pytanie które Tata, bo firm z grupy Tata jest jak psów. en.wikipedia.org/wiki/Tata_Group
-
Gość: dandem5, dwi144.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/24 00:15:08
Kleiło się w 2009 i 2010, producent samochodów z Indii, czy teraz się klei to nie wiem
-
Gość: dandem5, dwi144.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/24 00:19:10
-
Gość: narturo, 159-205-100-194.adsl.inetia.pl
2012/02/24 00:19:43
@cyclops
Chodzi o ta Tatę o której wspomniał dandem5 - producent samochodów z Inbdii...
-
Gość: dandem5, dwi144.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/24 00:24:53
Biorąc pod uwagę gdzie toto się kleiło to chyba wklad nie był specjalnie wielki:-)
-
Gość: dandem5, dwi144.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/24 00:25:52
@cyclops
zarzuć linka do Twojego bloga
-
Gość: dandem5, dwi144.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/24 00:29:39
dzięki:-)
-
2012/02/24 00:30:56
Fun fact: statystyki z pewnego fajnego skryptu wmontowanego w bloga pozwalają mi śledzić kto pisze komentarze. Logi z owego skryptu są niesamowicie zabawne.
-
2012/02/24 00:36:34
Komentarze na twoim blogu są w mordę rozrywkowe ;-D
-
Gość: dandem5, dwi144.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/24 00:36:56
@cyclops
Zyczę przede wszystkim wytrwałości:-)
-
2012/02/24 00:39:11
Przyznaję się, że odpowiadam za niektóre anonimowe:-)
-
2012/02/24 00:44:33
Szczecin ?
-
2012/02/24 00:55:30
Łączę się przez operatora komórkowego, więc nie mam pojęcia, na jaki punkt styku mnie rzuci, choć częściej Warszawa:-)
Drugi blog Gospodarza sugeruje Złotoryję albo Małopolskę...
-
2012/02/24 00:56:38
A to już wszystko wiem :d znam nawet Twojego operatora, system operacyjny, wersje przeglądarki i rozdzielczość pulpitu xD
-
2012/02/24 00:58:28
Kto jest z Opolskiego :D? Bo widzę, że wszedł stąd :P
-
2012/02/24 01:02:59
To ja może wejdę jeszcze raz:-)
-
2012/02/24 01:05:40
ten anonim to byłem ja:-)
-
2012/02/24 01:10:01
Chrome 17, Windows 7, 1366x768, iPlus :P?
-
2012/02/24 01:11:36
Tego trzeciego nie jestem pewien, nie chce mi się sprawdzać:-)
-
2012/02/24 01:12:15
Swoją drogą, żonę też wytropiłem :D
-
Gość: narturo, 159-205-100-194.adsl.inetia.pl
2012/02/24 01:14:16
Ładnie się bawicie. Ja też chcę, bo zacznę ryczeć i tupać nogami!
-
2012/02/24 01:15:13
Wrocław :P
-
2012/02/24 01:22:13
A to masz dla niepoznaki jeszcze raz i się zastanawiaj, czy to żona Cię śledzi:-)
-
2012/02/24 01:23:54
Pff, wiem, że Ty, zmieniłeś tylko przeglądarkę :P Ale to tylko fart, po prostu nie ma innego gościa z netem mobilnym :P
-
2012/02/24 01:28:16
Zmieniłem przeglądarkę i rozłączyłem połączenie:-)
-
2012/02/24 01:32:27
Dobra, koniec zabawy na teraz. Dobranoc Państwu.
-
Gość: Rafal M, doj128.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/24 10:54:49
znalazł się i nasz Robert :))) ręka widać już sprawna
www.youtube.com/watch?v=LtrrGlqBbn4
najlepiej w 5:04s widać
gra na klawiszach ;)
-
2012/02/24 11:05:09
A znalazł się:
sokolimokiem.tv/?p=2727

Nie podali w jaki dzień, może wpadł między testami sami wiecie gdzie:-D
-
2012/02/24 11:06:29
@Rafal M

Za coś takiego należałoby ci zrobić krzywdę ;-P Teraz muszę się pozbyć tego szkaradztwa z głowy.
-
2012/02/24 11:10:04
Hehe spasł się Robciu. Miło go widzieć :)
-
2012/02/24 11:28:01
@cyclops_pl
Przynajmniej ludzie przestaną narzekać że go nigdzie nie ma i że się ukrywa. Btw. skoro wyśledziłeś żonę, to wiesz że jest bliżej niż by się można spodziewać ;-P Pilnuj się :-D
-
2012/02/24 11:35:27
Mimo wszystko to parę kilometrów :P
-
Gość: mrbigstuff, gfk162.internetdsl.tpnet.pl
2012/02/24 12:31:38
Nowy bolid Mercedesa jak wskrzeszenie Łazarza www.f1talks.pl/2012/02/24/podwojny-dyfuzor-i-f-duct-powracaja-w-w03/
-
2012/02/24 12:33:26
Od Winiarza:

Analiza twardo stąpającego realisty z blogu powrotroberta np Cyclopsa: otyły Robert podpiera się na szeroko rozstawionych kulach, przesłoniętych przez postacie zwycięzców konkursu. Proteza prawej dłoni też jest ukryta. Obie sylwetki zwycięzców w sposób nienaturalny są nachylone w kierunku Roberta w celu przysłonięcia jego postaci. Z taką otyłością RK nie mieści się w bolidzie i klatce bezpieczeństwa rajdówki. Na twarzy widać całkowitą rezygnację i pogodzenie się z zakończeniem kariery oraz współpracy z sponsorami. Podczas spotkania treścią rozmów były jedynie wspomnienia z kariery RK nie ma żadnych planów.


Konia z rzędem temu, kto znajdzie gdzieś takie moje słowa :D Nudzi się Majkowi, oj nudzi.
-
2012/02/24 13:27:59
Mateusz cię skasował dlatego nie ma tej wypowiedzi, bo przecież była u tego cenzora Cieślickiego heheheh Mike załatwia dwie pieczenie na jednym ogniu.
-
2012/02/24 13:46:12
Ludziska nie gniewajcie się, ale powoli zrobiliśmy z tego bloga śmietnik. Testy w toku, a my co...sorry , ale od cytatów z winiarzem w roli głownej dostaję tiku nerwowego.
-
2012/02/24 13:51:34
@cho-bot

Ale pisz o testach a my ci odpowiemy. No problem :-) Zwyczajnie wypełniamy czas, bo jednak co ci powiedzą testy? Sama dobrze wiesz że zwykle to pic i fotomontaż.
-
2012/02/24 16:15:55
Haha Kubica ma ręce pod bluza a każdy mówi, ze przytył ;)
-
Gość: dandem5, eai186.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/24 16:18:32
Bo to prawda, tłuściutki się zrobił Kubek jak pączek z zeszłego czwartku:-)
-
2012/02/24 16:18:38
Ja stwierdzam po twarzy, że mu się przytyło :P Taki jakiś pulchniutki jest. I tak "najciekawsze" są te teorie odnośnie prawej ręki. Że niby szpetna, bezwładna i dlatego ją chowa.
-
Gość: dandem5, eai186.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/24 16:24:51
Współczuję tej dwójce, którzy wygrali, już widzę te tłumy "przyjaciół" próbujące wyciągnąć więcej info na temat RK. Na ich miejscu zaszyłbym sie w ustronnym miejscu i nie "pokazywał" jakiś czas.
-
2012/02/24 16:29:04
No tak, na pewno podpisali coś o poufności a Robert pewnie i tak nie mówił o rehabilitacji i powrocie. Ale do publiki to nie dotrze i będą tych dwoje nagabywać.
-
2012/02/24 16:38:25
@cyclops
Staram się ludzkość uwrażliwiać na tę kwestię, ale przecież wiadomo, że jam nienawistnik i wogle.
-
2012/02/24 16:55:54
Co chłopak ma na nogach? Buciska ze... sznurówkami! - i tu jest pies pogrzebany :)
-
2012/02/24 16:59:21
Cho-botko ale... jak :D? Wyjasnij mi to, bo w tej piwnicy to mi już szare komórki zaczęły obumierać i nie jarzę :D
-
Gość: dandem5, eai186.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/24 17:05:09
Pewnie sam sobie zawiązał, to i rąsia sprawna:-)
-
2012/02/24 17:17:03
Gorąco, kolego Dandem, że wprost parzy.:) Kolego Cyclops, wymienić żarówki w piwnicy na mocniejsze :P
-
2012/02/24 19:39:29
Jakby tu rzec, żeby nie gasić entuzjazmu - ktoś mu mógł zawiązać te buty.
-
2012/02/24 19:50:00
No, a niektórzy faceci to krawaty mają na stałe zawiązane, to czemu nie buty.
-
Gość: dandem5, acjq235.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/25 05:46:57
www.f1wm.pl/php/news_id-25492.html
Mój typ na partnera Kuby to Lisowski, a Patrykowi Orlen mógłby zasponsorować jakieś występy w singlach
-
Gość: dandem5, acjq235.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/25 06:02:59
Tylko nie bawić się w niższe serie Renault, chłop ma juz 19 lat FR 2.0 testował w zeszłym sezonie w lutym, ponoć z dobrym skutkiem. Dać Go do F3 "na miejsce" GIE , a za rok GP3?
-
2012/02/25 09:39:26
[off topic] Trójka do zera, Kolejorz żegna Bakera! [/off topic]


Ja mimo wszystko typuje Szczerbińskiego. Taki hunch mam.
-
Gość: cho-bot, 46.204.117.68.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
2012/02/25 10:48:12
A ja mam hunch co do Lisowskiego.

Velvet, taaaki macho rok po miałby pozwolić wykonywac za siebie podstawowe czynności, never!:) , a kolega bartoszcze niech nie bruździ mojemu optymizmowi, co i tak cierpi na anoreksję.:- P
-
2012/02/25 11:28:01
@chobot
Eee, to była tylko kontra do Velvet:-)
-
Gość: lukarch, staticline55138.toya.net.pl
2012/02/25 18:03:10
Dwa zwycięstwa naraz :))
1- oczywiście Agnieszka, a 2- ........ HRT has passed all crash tests and is homologated
-
2012/02/26 02:10:41
Nie wiem, czy ktoś widział to?
serwis.lotto.pl/183-4d2320f51604b-3777.htm
Copyrighty oznaczają, że na spotkaniu był niejaki Falcon.
Nie łudzę się jednak, że będzie notka i dokładniejsze newsy na temat RK w najbliższym miesiącu.

Odnośnie fotki:
sokolimokiem.tv/wp-content/uploads/2012/02/IMG_2265.jpg
sznurówki, ręce pod bluzą (?!), ale czy ktoś zauważył tajemniczego KTOSIA w lewym górnym rogu fotki? :D
-
2012/02/26 08:52:21
Swoją drogą, Falcon trochę faila zaliczył podając nazwiska tych dwojga do wiadomości publicznej. Ciekawe jak im się wytlumaczy z inwazji nachalnych internautów.
-
2012/02/26 10:47:39
@madly
Morelli pilnuje?

@cyclops
Na pewno nie zrobił tego bez ich zgody. Albo się zdziwię.

BTW widzieliście u Falcona tego gostka, który dostał wstrząsające info od dziennikarza Wyborczej na przypadkowym spotkaniu w centrum handlowym?:-)
(zapytałbym Gospodarza o komentarz, ale ma co innego na głowie)
-
Gość: Grubby, proxy-san-pl.3.pl
2012/02/26 11:08:00
Rzeczywiście trochę się chyba Robertowi przytyło. Ale chyba nie za bardzo.
Ale to przy czymś takim normalna rzecz - wiem coś o tym ;)
Jak będzie miał wreszcie nogę w jednym kawałku i będzie mógł biegać czy jeździć na rowerze, to błyskawicznie zgubi zbędne kg.

A ręce chował, bo:
a) w lewej trzymał butelkę z piwem
b) a prawą... (pozostawiam szowinistycznej domyślności brzydszej połowy P.T. Tutaj Komentujących ;)
-
Gość: Grubby, proxy-san-pl.3.pl
2012/02/26 11:25:44
A podał nazwiska? Czy tylko imiona i miasta?

A ten gość co "przez dziewczynę spotkał dziennikarza", to prawdopodobnie jakaś taka bardziej subtelna odmiana Dostawcy Alpagi. Oczywiście sama historia bardziej regułę Hume'a wytrzymuje niż rewelacje Majka, ale jedna przesłanka dyskredytuje ją kompletnie:
- dziennikarze GW tyle wiedzą o zdrowiu Roberta Kubicy, co przeczytają w Internecie (o całej F1 wiedzę mniej więcej tyle samo).


-
2012/02/26 13:54:28
@bartoszcze

zważywszy, że potem z notki te nazwiska usunął, to chyba jednak tak "za zgodą" zupełnie nie było
-
2012/02/26 14:09:39
A to faktycznie fail (notki już nie czytam, tylko ewentualnie do komentów zaglądam)
-
2012/02/26 14:20:33
IMHO zrobił bezmyślnie. Facet tam był, poznał pewnie tych ludzi prywatnie i zdarzyła się obsuwa. IMHO jednak skoro latasz pod imieniem i nazwiskiem na Fejsie to sam się prosisz o kłopoty - bez podania przez niego danych i tak po jednym dniu pół Internetu by wiedziało kim są ci ludzie.
-
2012/02/26 20:27:06
.. wyobraźcie sobie, co by się działo, gdyby któremuś z tej dwójki zachciało się psikusa i zaczął konfabulować mając ubaw po pachy? To się nazywa internetowa władza ;P. Ciężko, oj ciężko było by to potem odkręcić...
-
2012/02/26 21:12:37
Trzeba by być skończonym idiotą, żeby tak robić. Co innego konfabulować bezkarnie kryjąc się za pseudonimem internetowym (całuski Mike :*) a co innego konfabulować kiedy wszyscy fani Kubicy znają twoją twarz, 2/3 nazwisko a niektórzy i więcej. To niesie ze sobą pewność rozliczenia ze słów i poniesienia konsekwencji. Widmo linczu motywuje do uczciwości.
-
2012/02/26 21:56:19
Kurczę, u dostawcy teraz wynajdują newsy na innych portalach - jedni robią aktorów ze zwycięzców konkursu, inni mają widzenie Roba na skuterze.
-
2012/02/26 22:03:12
razem z Giueseppe? A co na to Edyta?
-
2012/02/26 23:37:08
@cyclops, jeden rzut oka na twarz i widać, że to nie ten typ, to oczywiste. Dywagowanie na temat uprawdopodobnionych (chociażby przez widzenie bezpośrednie RK) plotek rzuconych na żer wygłodniałemu tłumowi fanów, to czysta radość (czego, no wlaśnie, czego?). Toć tutaj Dywagancka Klika stacjonuje :P
-
Gość: dandem5, afsq97.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/27 06:33:49
Sokól też się obruszył na stawiane mu zarzuty braku wiarygodności... w związku ze "sprawą Kubicy":-)
@Hubson (87.)
Czy mógłbyś podzielić się ze mną personaliami osoby, która rozpowszechnia takie bzdury i podpiera się moim nazwiskiem? Nigdy nie wypowiedziałem takiej opinii, jaką przytaczasz w swoim komentarzu.

@Pawelp (146.)
Miałem już nie poruszać pewnych kwestii, ale chyba zrobię wyjątek. Naprawdę chciałbym się dowiedzieć, kto rozpowszechnia te oszczerstwa co do interwencji w sprawie wywiadu dla Trójki. Nie zamierzam tolerować rozpowszechniania podobnych insynuacji, choć chyba jako komplement mógłbym przyjąć stwierdzenie, że jestem w stanie wpłynąć na zachowanie takich osób jak te, których dotyczy Twoje pomówienie.
Chcecie wiedzieć, na czym stoicie? Niestety, cały czas potrzebna jest cierpliwość. Biorąc pod uwagę poprzednie oskarżenia o pompowanie balonika czy wręcz kłamstwa, lepiej chyba poczekać na stuprocentowo pewne deklaracje, a nie domagać się prognoz. Sam zarzucasz, że mówimy nieprawdę

@icognito (200. i 202.)
Zaciekawiła mnie metafora w Twoim ostatnim zdaniu: mógłbyś rozwinąć temat oszustwa? Twoje wizje są nawet dość ciekawe, ale nie będę podejmował dyskusji z anonimowym adwersarzem.

A mnie u Mikołaja brak nie plotek o Kubicy, a np rzetelnej analizy testów ( których 2 tury za nami), toć aż sie prosi zeby poskładać wszystko do kupy i napisać porządny( bez pominięcia rozwiązań technicznych) artykuł o tym co na torze piszczy
-
Gość: Marucha, hry218.internetdsl.tpnet.pl
2012/02/27 09:10:55
@Bartoszcze, nie masz racji, w Wąbrzeźnie nie było Fina.
-
2012/02/27 09:26:50
@Marucha
Pokaż aktualne zdjęcie tego przystanku bez Fina (z gazetą lokalną!) :-D
-
Gość: Marucha, hry218.internetdsl.tpnet.pl
2012/02/27 09:47:15
A widzisz, chciałbyś. A my na wyposażeniu nie mamy aparatów fotograficznych. Zeznanie świadka w sądzie jest więcej warte niż dowód w postaci zdjęcia.
Wina się napiję dopiero, gdy wrócę do domu, nie jeżdżę na wspomaganiu.
Jeżeli Ty możesz, to się napij. Na pewno Ci się rozjaśni.
Ciekawe, że wszystkim nam chodzi o to samo, a przy tym musimy się pokłócić.
Nie wiem, czy to tylko moje wrażenie, ale np Anglikom łatwiej przychodzi współdziałanie.
Pozdrawiam.
-
Gość: Marucha, hry218.internetdsl.tpnet.pl
2012/02/27 09:54:29
@Bartoszcze, a z tą edzią to Twój pomysł ? Trochę żenujący.
-
2012/02/27 09:56:30
Tymczasem sir Frank przyznał, że wypuszczenie Neweya w 1997 było błędem. No shit sherlock?
-
2012/02/27 10:00:34
O co chodzi z edzią to nie jarzę. Jak nie podpisane "bartoszcze" to pewnie* nie moje.
A poczucie humoru w porządku, czy tak posterunkowo?:-)
-
Gość: Marucha, hry218.internetdsl.tpnet.pl
2012/02/27 11:07:53
Cyklop ma tą czapkę.
Ciekawość mnie zżerała.
Pzdr
-
2012/02/27 13:35:53
Czy tylko ja nie jarzę o czym jest gadka?
-
Gość: dandem5, afsq97.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/27 14:18:24
Nie przejmuj sie ja też
-
2012/02/27 14:53:54
Witam w klubie >.>
-
2012/02/27 15:15:52
"Fin w Wąbrzeźnie" to kontynuacja dyskusji o Falcona.
Czapka z edzią.. wybaczcie, też jestem bezradny:-)
-
2012/02/27 15:17:27
U Falcona miało być, ofkorz.
-
Gość: , 94-240-45-170.lukman.pl
2012/02/27 15:45:00
Edzia to zdrobnienie od Edyta
-
Gość: dandem5, afsq97.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/27 16:56:24
Własnie przypomniałem sobie GP Turcji z ubiegłego roku i przyznam szczerze że był to jeden wielki bajzel oponowo-DRS-owy.
-
2012/02/27 17:12:59
Biały Stig dał się namówić na wywiad.
Już się boję, jakie będą po nim interpretacje...
www.sport.pl/F1/1,96398,11244572,F1__Stig_o_Kubicy__Bez_niego_F1_jest_ubozsza.html
-
Gość: 1_bartek_1, host72-18-dynamic.238-95-r.retail.telecomitalia.it
2012/02/27 22:21:03
Oto, co powiedział pewien były człowiek Ferrari, który pozostał w środowisku F1:

RED BULL. Mają ciągle przeagę i byłoby dziwnie, gdyby było inaczej [...] Zdaje się, że Newey ma jeszcze co ugrać przed Melbourne. Nie będzie ich łatwo dojść.

FERRARI. Znam dobrze chłopaków z Maranello. Trzeba powiedzieć na początku, że nie nadrobili jeszcze straty aerodynamicznej [...]. Za to - uwaga - projekt F 2012 w najbardziej ekstremalnej wersji ma ogromne możliwości. Tyle, że z tego, co zrozumiałem z testów, w Ferrari nie potrafią jeszcze wykorzystać maksimum potencjału. Oznacza to, że na początku będą musieli postawić niezawodność przed osiągami. A znając presję, pod jaką pracują, niezbyt udany początek sezonu mógłby wywołać niebezpieczne konsekwencje. Zastanawiam się, czy ktoś w Ferrari ma jeszcze cierpliwość?...

MCLAREN. Maskują się. Z pewnością projekt bazowy nie jest fantastyczny. Wyobrażam sobie, że Button i Hamilton spodziewali się czegoś więcej [...]. Ale mają pewną przewagę - McLaren to najbardziej "reaktywny" zespół [...]. Zdziwiłbym się, gdyby od Melbourne do Sepang Button i Hamilton byli w stanie znaleźć się przed Vettelem.

MERCEDES. Wątpię, czy zrobili krok na przód. Samochód, który widzieliśmy, jest bardzo konwencjonalny [...]. Zdaje się, że Niemcy wybrali politykę małych kroków do przodu. Dokąd będą mogli sobie na to pozwolić? Michael ma już 43 lata [...]. Rosberg też staje się coraz starszy i jeszcze nigdy nie wygrał [...].

LOTUS. Niech bóg automobilizmu ocali Raikkonena.
-
2012/02/27 22:32:40
Jakaż miła odmiana po awanturce u Falcona...
-
2012/02/27 22:48:53
Jak tak dalej pójdzie z bolidem Marussi to Witia pojeździ po torze co najwyżej rowerem.
-
2012/02/27 22:49:43
Słońce, przeczytaj jeszcze raz to co napisałaś.
-
2012/02/27 22:59:08
A z HRT się śmialiśmy.
-
2012/02/27 23:05:24
Ale, że co?
-
2012/02/27 23:18:31
A co ma Marussia do Witka z Caterhamu? ;)
-
2012/02/27 23:32:29
Ah kurde, pozajączkowało mi się. Typowe gdy masz otwarte 5 kart w FF i czytasz wszystko naraz.
-
2012/02/27 23:55:54
Zdarza się nawet najlepszym.


W ogóle ja na to patrzę z pozytywnej strony, przynajmniej HRT już nie będzie się czuło tak do końca żalośnie :D
-
2012/02/28 00:06:18
Teraz to oni są Sprite ;-P Btw. jak sezon ma wyglądać tak jak przepowiednia "pewnego byłego człowieka Ferrari, który pozostał w środowisku F1" to żeby nie zdechnąć z nudów w czasie sezonu, będzie chyba trzeba wymyślić jakąś "drinking game" - Borówa jak nic dostarczy materiału w typie "charakterystycznego paseczka".
-
2012/02/28 00:17:52
Ale musimy jakieś inne hasło-klucz wymyślić, bo inaczej do pierwsze rundy pit-stopów wszyscy będziemy bełkotać pod stołem
-
2012/02/28 00:22:35
Dziewczyna Lewisa?
-
2012/02/28 09:38:05
nakrętki McLarena za 1000 dolców sztuka?
-
Gość: dandem5, bos24.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/28 14:09:46
FIA "pokazała pazur" 0 dni dodatkowych dla lotusa, Marussi i bez przekładania dla SF i RBR
-
2012/02/28 14:13:07
Ciekawe ile w tym polityki, a ile prawniczego dogmatyzmu.
-
Gość: dandem5, bos24.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/28 14:23:24
Tylko nie rozumiem czemu Lotus nie może np zacząć w środę 29.02 , chyba że to kwestia logistyczna( nie zdążą, tor zajęty????)
-
2012/02/28 16:01:53
Zważywszy, że szydło wyszło z worka dzisiaj, to niewyobrażam sobie przygotowania prywatnego testu przed końcem tego tygodnia.
-
Gość: dandem5, bos24.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/28 16:41:23
Szydło wyszło wczoraj, a ja żyję w błogiej nieświadomości że dziś poniedziałek:-), choc z drugiej strony jakoś wierzyć mi się nie chce żeby cały bajzel wozic pomiędzy testami do fabryki i nazad za 5 dni.
-
2012/02/28 17:56:32
Odnośnie Merca, to chciałbym, aby opinia owego człowieka się sprawdziła. Ale Merc jak dotąd wykazał się kreatywnością i o ile zjadanie przednich opon to nie przypadłość Barcelony, to być może coś tam zwojują na początku sezonu. Na razie w cwany sposób kierują spaliny w obszar wokół dyfuzora, tylnej lampy i struktury zderzeniowej, dyfuzor też jest dość nietypowy. Dodając do tego przednie skrzydło z F- lub jak niektórzy nazwali W-duct i najsilniejszy silnik w stawce, to W-03 może się okazać na starcie sezonu boldem będącym w stanie coś namieszać (czego im nie zyczę :P).
-
Gość: dandem5, bos24.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/28 19:17:22
@madly
Gdyby merc był alternatywą w stosunku do dominacji RBR to jakoś przełknąłbym nawet ich zwycięstwa, choć wydaje mi się, ze w Melbourne zobaczymy czy przewaga RBR nad resztą stawki wynosi sekunde czy może ciut mniej( ot czarne myśli mnie naszły)
-
2012/02/28 19:33:44
Wygląda na to, że ostatecznie i tak jedyna nadzieja w Ferrari i McLarenie.

Ostatnimi czasy naprawdę zaczynam tęsknić za dominacją dwóch zespołów
-
2012/02/28 21:33:42
Obawiam się, że na starcie jednak RBR będzie te 0,5s lub więcej nad następnymi. Ferka i McL na razie poniżej oczekiwań, zapewne dociągną w trakcie sezonu. Na ile jednak skuteczna to będzie pogoń? Zobaczymy, RBR również ostro udoskonala swój bolid w trakcie sezonu. Coś czuję, że zmniejszy się też odstęp midfieldu do teamów z pozycji 2-4. Nadzieja więc w Webbo, że odbierze punkty Dwukrotnemu Jednopalczakowi, a w międzyczasie Mcl i Ferka dociągną na tyle, że walka o WDC będzie do końca.
-
2012/02/28 21:48:45
A sprzęgło Webbo wie o tej nadziei?
-
2012/02/28 21:52:39
IMO zdolność do udoskonalania Red Bull wciąż ma na przeciętnym poziomie, oczywiscie w porównaniu do Ferrari, czy będącego chyba poza wszelką konkurencją w tej kwestii McLarena (który prędzej czy później zawsze udoskonala samochód do poziomu pozwalającego na zwycięstwa). Przebieg ostatnich sezonów pokazywał dobitnie, że RB sukces zapewniła przewaga z początku sezonu (o zgrozo Brawnowi też). Jeżeli będzie ona na poziomie 0,5 s, to Horner może robić w portki i to jeszcze przed powrotem do Europy. Teraz byczki walczą o to, żeby jak najwięcej mieć przewagi na starcie, co by pogoń za nimi trwała na tyle długo aby mogli powtórzyć 2010-2011

Siłą Ferrari jest potężne zaplecze, fura kasy i siły roboczej. Siłą McLarena doskonale zgrany zespół inżynierski na poziomie wydajności wykraczający poza cokolwiek innego na gridzie. Red Bull ma mimo wszystko te dwa aspekty na niższym poziomie. Geniusz Adriana i maszyna do wykręcania PP z jednym palcem mogą nie wystarczyć. Bardzo chcę żeby nie wystarczyły.
-
2012/02/28 22:02:11
"W Entstone ostatni raz byli tak dalecy od płaczu w 2006" ((c) Sire)
:-)
-
2012/02/28 22:05:50
@cyclops - będę polemizował, śledzę ciut rozwój techniczny i na prawdę ostro działają, nawet, gdy mieli przewagę 1, a czasami 2s ciągle coś dodawali. Ich maszyna jest na starcie lepiej dopracowana. Mcl czasami startował z dużymi stratami stad też i większy potencjał na zmiany. RBR to już duży okrzepły zespół, gdzie każdy trybik pracuje dobrze. Patrzenie na nich jak na firmę od landrynek zgubiło teamy z wyścigowymi tradycjami. teraz zamiast landrynek łykają łyżki dziegciu ;-).

Zauważcie, jak często psuł się RB6, a jak często RB7. RB6 miał znaaaczne większą przewagę nad resztą stawki, niż RB7, a ledwo im się udało wywalczyć WDC.
-
2012/02/28 22:15:09
Em nawet gdy mieli przewagę 1 a czasami 2 sekundy a potem byli dochodzeniu przez McLarena i/lub Ferrari. To tak jakby potwierdza to co mówię, że RB wygrywa genialnym designem na początku sezonu a potem za sprawą znacznie większego potencjału rozwojowego zostaje prędzej czy później dogonione. To nie jest przecież tak, że RB stwierdza "ok, starczy, teraz poczekamy aż nas dogonią, będzie ciekawiej". Jak na razie za każdym razem zostali dogonieni (śmiem twierdzić, że w zeszłym roku przegonieni przez McL aczkolwiek dużo za późno). Teraz też pewnie zostaną. Gra toczy się oto, jaki handicap będzie na początku. Trzymam się twardo zdania, że poniżej 0,5 s dla RB będzie oznaczać piekielnie trudną walkę o utrzymanie tytułów.
-
2012/02/28 22:15:34
(btw. Chobotka może być zadowolona, wróciły rozmowy o F1 :D)
-
2012/02/28 22:19:41
i dodam jeszcze, że tym bardziej trudną, dlatego, że u konkurencji siedzi minimum trzech facetów zdolnych do skopania paluchowi dupska. Jeżeli SRK ma rację, to czterech.

Swoją drogą pod względem driverów McLaren ma sytuację rodem z mokrych snów większości szefów zespołów. Dwóch różnych kierowców, którzy osiągają szczyty możliwości w różnych sytuacjach.
-
2012/02/28 22:26:16
Ta mnogość kandydatów do kopania dupska może też być przeszkodą, bo mogą się wycinać nawzajem. Ale liczę na emocjonujący sezon.
-
2012/02/28 22:29:53
Ale jeśli cyclopsa nadzieje się sprawdzą to po drodze wytną też Dwukrotnego Bis.
-
2012/02/28 22:30:21
@cyclops
A tym czwartym to kto ma być? Kuba Wojewódzki? :D
Ludwiczek za mało widać szczytował i z braku "stabilizacji i oparcia oraz rodzinnej atmosfery" pewnie tylko te mokre sny pozostały ;-)

Odnośnie RBR i sezonu 2012 w tym sezonie walka będzie na pewno bardziej wyrównana. FIA poblokowało na tyle dużo furtek, że coraz trudniej o wynalazki dające przewagę sekund.

Ja też, jak Chobotka będę gryzł za rozmowy nt. Alpagi, czy jakoś tak.

-
2012/02/28 22:31:38
@velvet, rozumiem, że Dwukrotny Alpha (samiec?!) to ALO? :D
-
2012/02/28 22:32:31
@madly

Ej nigdy nie wiesz co w tym sezonie w Lewisa wstąpi.
-
2012/02/28 22:33:07
rozmowy nt. Alpagi

Z nastaniem sezonu stracą i tę mikrą atrakcyjność.
-
2012/02/28 22:33:55
To wtedy lepiej brzmi Dwukrotny Beta ;-P (chociaż niektórzy pewnie wolą określenie Omega).
-
2012/02/28 22:35:35
@bartoszcze

w razie wycinania się na wzajem, vide 2008, wieszczę sukces Guzikowi. W takich sytuacjach najchłodniejsza głowa zawsze wygrywa. A że najchłodniejsza głowa jest na chorobowym to zostaje Guzik :D

@Żona
Darling, w moim mokrym śnie Fernando zwycięża o włos Guzika. Lewis regularnie rozbija się z Felipe a Paluch pokazuje, że oprócz czasówek to nic szczególnie wybitnego w nim nie ma.
-
2012/02/28 22:36:15
Niejaki ex-Formel Eins driver Mr Wurz prognozuje formę:
RBR, MCL, MGP, SF, a potem trupa Williams, Lotus i TR.
-
2012/02/28 22:38:25
Honey, w twoim mokrym śnie powinnam być ja a nie kupa facetów ;-P Ale co do kupy facetów - w każdych okolicznościach preferuję Guzika przed Alonso. Co do reszty mogę się zgodzić, chociaż chętnie zobaczyłabym jednak przebłysk dawnego Lewisa.
-
2012/02/28 22:39:03
Prognozy z dobrym Williamsem stawiam na półce obok zmiany składu Ferrari na Melbourne.
-
2012/02/28 22:40:22
W związku z Tobą to ja mam tylko koszmary o szpilkach :P

Ah no i Britney. Britney w moich mokrych snach będzie dojeżdżac wiecznie na 7 miejscu. Nie wyżej, nie niżej. Będzie jeździł tak nudno, że Borowczyk po godzinie wyścigu zorientuje się, że Rosberg w ogóle wziął w nim udział.
-
2012/02/28 22:40:40
@cyclops NIECH (to odnośnie snu).

Plus Siedmiokrotny łoi dupsko ROS, Kimster łoi dupsko Siedmiokrotnego, WEbbo łoi dupsko Beta Dwukrotnemu :D

No a teraz na prawdę mokra część. Kubek łoi dupsko Felippe :D. No dobra, bo żartowałem :P
-
2012/02/28 22:41:20
@madly

Bo Cię wsadzę na skuter i pojedziesz do Giuseppe za takie żarty.
-
2012/02/28 22:42:14
@cyclops - protestuję ROS na 9 jak szwajcarski zegareczek!
-
2012/02/28 22:44:43
@cyclops_pl

Cienias. Parę zabaw sado-maso i już koszmary senne ;-P Jak Rosberg w tym sezonie nic nie pokaże spisuję go na straty. Jak dla mnie Siedmiokrotny może dostojnie dojeżdżać poza pierwszą 10. Osobiście nie zdaje mi się by Kimster coś specjalnego pokazał.
-
2012/02/28 22:45:14
Nie, 7 i koniec! 1. Alonso 2. Button 3. Raikkonen 4. Webber 5. Hamilton 6. Vettel 7. Rosberg 8. Di Resta 9. Schumacher 10. Massa ... 11. Kovalainen, bitches :P
-
2012/02/28 22:46:26
(cierpię na nieuzasadnionę sympatią do wszystkie co fińskie)
-
2012/02/28 22:47:48
Rosberg jest pół-Finem, mind you.
-
2012/02/28 22:49:55
Ciekawe jak się z tego wykręci hehe.
-
2012/02/28 22:52:07
Od każdej reguły jest wyjątek. Np, mówią, że wszystkie Niemki są brzydkie a tu psikus - Rosberg :P
-
2012/02/28 22:56:51
Besides, taki z niego Fin jak z Polanskiego (Eugena) Polak. Koleś ma fińskiego ojca, urodził się w Niemczech, wychował w Monaco, a po fińsku to pewnie ja mówię lepiej od niego. O!
-
2012/02/28 22:57:21
No to 11 Kovalainena to niemal jak WDC, chyba Finlandię musiałby dolewać do baku :P Btw. ciekaw jestem czasów Caterhama w następnym teście, na razie wygląda, że powiększyli stratę...
A propos tego ostatniego, to bolid Minardi:
minardi.sweb.cz/Picture/MinardiM191B.jpg
a to CT-01: farm8.staticflickr.com/7027/6849178801_d93d69e088_z.jpg
:D
-
2012/02/28 23:04:29
Tobie to się jeszcze oryginalność malowań marzy? :P
-
2012/02/28 23:20:44
@cyclops, kto jest tym czwartym od kopania dupska, się dopytuję?
-
2012/02/28 23:22:16
Jeżeli w Lotusie panują nastroję vide sezon mistrzowski, to (Vanilla)Ice-Man (patrz pozycja 3 w mojej quasi-erotycznej klasyfikacji końcowej)
-
2012/02/28 23:29:08
Ja jak zwykle mam zdanie przeciwne ;-P Zresztą wolałabym niespodziankę a nie the usual suspects.
-
2012/02/28 23:32:11
No sorry, ale Kimas jak mu się chce to ma taki ogień, że aż ręce same składają się do oklasków. Więc ja takiego Kimasa chce, jak show, to show.
-
2012/02/28 23:35:54
To się módl żeby mu się tak chciało jak zwykle mu się nie chce.
-
2012/02/28 23:40:14
@cyclops fajnie było by, ale jakoś nie wierzę w aż tak dobrą formę Lotusa, no chyba, ze mają jakiegoś asa w rękawie trzymanego na ostatnią rozgrywkę. Absencja w Barcelonie ciut te plany może utrudnić...
-
2012/02/28 23:40:55
@velvet - jemu już się nie chce nie chcieć :P dlatego zasuwa do przodu :D
-
2012/02/28 23:55:04
Optymiści.
-
2012/02/29 00:02:06
mła? not tudaj
-
2012/02/29 00:20:41
Fun fact: większość zgonów podczas pożarów domów spowodowana jest uwięzieniem i będącym jego skutkiem uduszeniem. Dobranoc państwu.
-
2012/02/29 00:39:30
Ginąc w pożarze wolisz:
a) spalić się żywcem
b) udusić się
Braki innych opcji? Którą wybierasz?
-
Gość: dandem5, ackn64.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/29 05:03:16
Co do Lotusa byłoby extra z formą z 2006, ale w zeszłym roku przed rozpoczęciem sezonu tez były nadzieje i dobry humor. Dla mnie zacznie się niestety tak RBR, MAC, MERC, L, SF.
Potem chłopaki z Maca dokonają corocznej reaktywacji i przeskoczą VET. Merc po początkowych sukcesach klapnie, a w jego miejsce wlezie SF.
Mistrzostwa wygra Lewis przed BUT, VET, ALO, WEB, RAI, MAS, ROS, di Resta
-
2012/02/29 09:57:45
Aż miło poczytać.
"Klika" wróciła do tematu.
-
2012/02/29 11:21:42
@dandem5

Zabawne, ale wygrana Lewisa byłaby jednak niespodzianką.
-
2012/02/29 11:47:57
Cenię Luisa, ale bardzo by mnie zaskoczyło, gdyby wygrał. Z duo McL raczej stawiam na kalkulującą głowę Push the Guzik.

@dandem - odnośnie zespołów, możesz mieć rację, tyle, że nawet jeśli L będzie przed SF, to jednak w SF mają czynnik decydujący wyciągający ponad 100% możliwości bolidu. W trakcie sezonu SF powinna wrócić na swoje stabilne P3 w WCC. Jeśli skończą sezon na P3, to głowy się posypią w Scuderii.
-
Gość: dandem5, ackn64.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/29 11:50:12
@velvet
Czemu wielka niespodzianka?
Ma dopalacz w postaci Nicole( choć to może ulec zmianie w trakcie sezonu bo proces wygląda na dynamiczny:-)) czyli pół sukcesu jest , drugie pół to maszyna, która wygląda na konkurencyjną. Zresztą nie obrażę się jeśli Lewis przegra z zespołowym kolegą.
-
2012/02/29 11:59:04
@dandem5

Nicole to jest czynnik zbyt niestabilny, zresztą u diabła, Lewis wreszcie powinien się nauczyć oddzielać życie prywatne od zawodowego. Niech weźmie przykład z kolegi z zespołu - z tą jego modelką nie zawsze było różowo, ale nie było widać by to jakoś wpływało na formę Buttona. A co do konkurencyjnej maszyny, to ostatnio też była konkurencyjna ale bardziej w rękach Guzika niż Lewisa.
-
Gość: dandem5, ackn64.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/29 14:11:36
A Lotus podał gdzież może rozkład jazd na finalną rundę testów? Wybierają się czy nie?
-
2012/02/29 14:14:18
Wybierają - Groszek, Groszek, Kimi, Kimi.
-
2012/02/29 14:47:43
@cyclops, co dzieciaki zapodały dzisiaj muzę Fasolek? :P
-
Gość: lukarch, staticline55138.toya.net.pl
2012/02/29 15:25:06
@velvet, Ja tam nie mam nic przeciwko burzliwemu związkowi Ludwiczka z Nicole, ... przynajmniej dopóki wszelkie wahania nastrojów odreagowuje na Filipie ;-)
-
2012/02/29 15:32:04
@madly

A idź mi, za młody jestem na dziatwę :P
-
Gość: lukarch, staticline55138.toya.net.pl
2012/02/29 15:45:41
-
2012/02/29 16:14:47
Kilogram w plecy.
-
Gość: lukarch, staticline55138.toya.net.pl
2012/02/29 18:36:52
Trudno, Kimi przerzuci się teraz na odtłuszczone lody na słodziku ;-)
-
Gość: lukarch, staticline55138.toya.net.pl
2012/02/29 20:40:20
Na pewien skromny blog nieoczekiwanie zstąpiła światłość , LOL.
-
2012/02/29 21:02:02
Niech postawią ołtarzyk dziękczynny.
-
2012/02/29 21:14:39
Cyclopsowi, za pomoc w drodze do satori.
-
Gość: Marucha, 81-219-137-6.adsl.inetia.pl
2012/02/29 21:45:57
@Cyclops
Podziękowałem w imieniu młodzieży, żeby nie było, że jacyś niewdzięczni jesteśmy.
Kiedyś to były teatry lalkowe, ale kiedy to było. Jeden aktor wszystkie lalki obsługiwał, wszystkie dialogi sam prowadził. Nawet się ze sobą kłócił. Dzisiaj już nie ma takich teatrów, ale aktorzy coś muszą robić, może nie jest to wielka SZTUKA. Takie małe prowincjonalne przedstawienie. Najtrudniej zwołać publikę, a później ją utrzymać,
Toteż dzięki Ci Cyclops za pomoc.
-
2012/02/29 21:59:40
To może ktoś teraz mnie oświeci o czym mowa?
-
2012/02/29 23:05:18
... nie, to nie. Foch. Też Wam na przyszłość nic nie powiem.
-
2012/02/29 23:24:13
Jeja mąż, wejdź na wiadomy blog. O co chodzi natomiast bartoszcze to nie wiem ;-P
-
2012/02/29 23:48:22
@velvet
To ja - w uzupełnieniu Twojej wypowiedzi - troszczę się o oddanie Twojemu mężowi zasług w cywilizowaniu Dostawcy, a Ty co?:-P
-
2012/03/01 01:16:43
Masz Kliko placek, Ktoś tutaj przedwcześnie chwalił, że Klika powróciła. Z Chobotką zaczniemy warczeć i gryźć. Ostawcie ten temat już...

Do tematu.
E20 1kg przybyło i zapewne opóźnienie w skorupie 03, która ma wg Allisona ma zawierać nowe rozwiązania. Musieli się skoncentrować na łataniu pierwszych dwóch. Ciekawe, czy do Kangurlandii vel Dziobakodziur zawiozą skorupkę 03?
-
2012/03/01 09:16:05
@madly
Skorupka 02 ma być rezerwową, Kangurom pokażą jeżdżenie w 01 i 03.
-
2012/03/01 10:52:28
@madly

ja tym razem nie maczałem w tym palców, mnie nie gryź
-
2012/03/01 11:24:41
A Romkowi znowu się dziwnie prowadzi, że tylko 7 kółek na razie?
-
2012/03/01 12:37:46
Teraz to mu się chyba jeździ całkiem nieźle - 3 czas.
-
2012/03/01 12:51:59
No właśnie dopiero sobie LT włączyłem.
-
2012/03/01 16:40:57
patrząc na czasy na dłuższych przejazdach zanosi się niestety na kolejny rok dominacji RBR... Niestety. Jeśli Webbo przejeżdża 16 okrążeń i spada mu tempo o 1s, gdy Ferce lub Mercowi spada o ponad 2s, to choćby Alo oswalt gryzł, ppiętami sobie pomagał, to nie dogoni Zweikrotnego...
-
Gość: dandem5, 254-236-251-94.net.stream.pl
2012/03/01 16:53:20
Romanek zaszalał na miękkich
-
Gość: dandem5, 254-236-251-94.net.stream.pl
2012/03/01 16:57:26
Z tego co pisze Mr B. to mercedes jest "podłym donosicielem" w sprawie dmuchania, a padały glosy że to SF jest podła:-)
-
2012/03/01 17:06:39
Ja coś czuję, że przed Melbourne Lotus zakabluje Merca i może jeszcze inne zespoły. Lecą bezpieczną ścieżką wydechu z uśmiechami na twarzach. Niech inni tracą czas do końca na ekstremalne rozwiązania ;P Jest taka jedna reguła, która daje furtkę FIA na zbyt sprytne rozwiązania. Intencją i rolą wydechu nie mają być zyski aero (z grubsza sens). Oczywiście ZAWSZE wydech w jakimś stopniu daje ten zysk, ale nie ma to być jego przeznaczenie. Stąd nakreślili strefę, która bardzo utrudnia cokolwiek. Merc ze swoim częściowym dmuchaniem pod skorupą IMHO ciut przesadził. Btw. zdaje się, że zawieszenie Lotusa też zakablował Merc, dobrze pamiętam?
-
2012/03/01 17:45:45
Lotus odstawił pokazówkę pt. bolid nie prowadzi się dziwnie, ale szybko.
 
1 , 2 , 3
Reklama na blogach - Blogvertising.pl